هدفون بی سیم WH-CH710N سونی با ANC و عمر باتری 35 ساعته با تخفیف 55 درصدی در آمازون

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

هدفون‌های بلوتوث بی‌سیم WH-1000XM4 و WH-1000XM5 فوق‌العاده محبوب سونی، ممکن است انتخاب منطقی برای علاقه‌مندان به صدا باشد که بودجه نسبتاً بالایی در اختیار دارند، اما بیشتر شکارچیان معامله ممکن است بیشتر به یک جفت گوشی با عملکرد خوب در گوشی و ANC علاقه داشته باشند. هدفون های فعال در محدوده قیمت زیر 100 دلار آمریکا. اینجا جایی است که Sony WH-CH710N وارد بازار می شود که اکنون به پایین ترین قیمت فروش خود در آمازون رسیده است.

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1354 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-WH-CH710N-wireless-headphones-with-ANC-and-35-hours-of-battery-life-discounted-by-55-on-Amazon.668678.0.html

برای اطلاعات بیشتر در مورد این هدفون مقرون به صرفه، لطفاً به Rtings مراجعه کنید. بررسی جامع سونی WH-CH710N. در میان چیزهای دیگر، به عنوان مثال، کارشناسان این جفت هدفون بی‌سیم را به دلیل تناسب راحت و عمر باتری طولانی آن ستایش کردند، و نمایه صدای باس سنگین احتمالاً اکثر خریدارانی را که عمدتاً به ژانرهای موسیقی محبوب مانند هیپ هاپ یا رپ گوش می‌دهند خوشحال خواهد کرد. سونی WH-CH710N برخلاف همتایان گران‌تر خود، با برنامه گوشی هوشمند سونی مطابق با اکولایزر سازگار نیست که به کاربران اجازه می‌دهد پروفایل صدای خود را سفارشی کنند. با این وجود، این معامله هنوز هم انتخاب مناسبی برای خریدارانی است که به دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم ANC مقرون به صرفه هستند که توسط یک شرکت معتبر ساخته شده باشد و به ضرر شما نباشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

خرده‌فروشی مستقر در سیاتل اکنون Sony WH-CH710N را با حذف نویز فعال و تا 35 ساعت عمر مداوم باتری تا 55 درصد تخفیف داده است که قیمت این هدفون بی‌سیم نسبتاً مقرون به صرفه را به تنها 68 دلار آمریکا کاهش می‌دهد. این معامله برای رنگ مشکی کلاسیک و همچنین رنگ آبی فانتزی اعمال می شود. با توجه به ردیاب قیمت از شتر شتراین فروش کمترین قیمت را برای سونی WH-CH710N ارائه می دهد که قبلاً با قیمت متوسط ​​​​تقریباً 140 دلار آمریکا فروخته شده بود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با