هدست بازی بی سیم Razer Barracuda 25 درصد تخفیف در آمازون دریافت می کند


آمازون هدست بازی بی سیم Razer Barracuda را با 25 درصد تخفیف برای MSRP معمولی به فروش رسانده است (تصویر: Razer)
آمازون هدست بازی بی سیم Razer Barracuda را با 25 درصد تخفیف برای MSRP معمولی به فروش رسانده است (تصویر: Razer)

هدست بازی بی‌سیم شیک که می‌تواند به پلی‌استیشن ۴ و ۵ سونی، نینتندو سوییچ و همچنین دستگاه‌های iOS اپل متصل شود، به پایین‌ترین قیمت خود در ۳۰ روز اخیر در آمازون رسیده است، جایی که اکنون می‌توان Razer Barracuda را برای آن سفارش داد. فقط 119 دلار آمریکا

شرکت ریزر مستقر در کالیفرنیا یک برند شناخته شده در میان علاقه مندان به بازی است که از استفاده از لوازم جانبی باکیفیت لذت می برند. در میان سایر تجهیزات جانبی، خط تولید فعلی Razer همچنین شامل چند هدست بازی بی‌سیم زیبا است که یکی از آنها اکنون تخفیف خورده است و به همین دلیل به لطف معامله قابل توجه در آمازون به یکی از پایین‌ترین قیمت‌های خود در حافظه اخیر رسیده است.

به طور خاص، آمازون در حال حاضر Razer Barracuda را با 40 دلار یا 25 درصد تخفیف می‌فروشد که قیمت این هدست بازی بی‌سیم محبوب با درایورهای 50 میلی‌متری را با ارسال رایگان به تنها 119 دلار آمریکا کاهش می‌دهد. خوشبختانه، این معامله برای هر سه نوع رنگ – مشکی کلاسیک، سفید مرکوری و همچنین کوارتز صورتی مد روز اعمال می شود. به گفته Camelcamelcamel’s ردیاب قیمتاین پایین‌ترین قیمت آمازون برای Razer Barracuda است که قبلاً میانگین قیمت آن 142 دلار آمریکا بود.

Rtings.com منتشر کرده است بررسی دقیق از Razer Barracuda در اوایل سال جاری، که در آن هدست به عنوان مثال به دلیل تأخیر کم آن از طریق دانگل USB ارائه شده مورد تحسین قرار گرفت. ظاهراً این هدفون روی گوش نیز کاملاً راحت است و کیفیت ساخت مناسبی دارد. در ترکیب با پشتیبانی از چند دستگاه و بیش از 46 ساعت عمر باتری، Razer Barracuda تبدیل به یک هدست گیمینگ بی‌سیم خوب می‌شود که قطعاً باید ارزش قیمت نسبتاً مقرون به صرفه‌اش را داشته باشد.

Razer Barracuda را با قیمت 119 دلار آمریکا در آمازون به فروش برسانید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Stylish-Razer-Barracuda-wireless-gaming-headset-receives-25-discount-on-Amazon.677304.0.html