نوار صوتی Sonos Arc 11٪ تخفیف با بهترین پیشنهاد امسال

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

آمازون، Best Buy و Sonos در حال حاضر نوار صوتی Sonos Arc را با قیمت 799 دلار آمریکا در ایالات متحده عرضه می کنند. معامله 11 درصد تخفیف بزرگترین کاهش قیمت در هر یک از خرده فروشان در سال 2023 و از زمان رویداد فروش جمعه سیاه است. این اسپیکر می‌تواند با Dolby Atmos یک تجربه صدای سه‌بعدی تولید کند و می‌توانید دستگاه را با فرمان‌های صوتی الکسا یا Google Assistant کنترل کنید.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

نوار صوتی Sonos Arc.  (منبع تصویر: Sonos)
نوار صوتی Sonos Arc. (منبع تصویر: Sonos)
نوار صوتی Sonos Arc در Sonos، Amazon و Best Buy به قیمت 799 دلار آمریکا به فروش می رسد.  (منبع تصویر: Sonos)
نوار صوتی Sonos Arc در Sonos، Amazon و Best Buy به قیمت 799 دلار آمریکا به فروش می رسد. (منبع تصویر: Sonos)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

Sonos Arc می تواند با پشتیبانی از Dolby Atmos یک تجربه صدای سه بعدی تولید کند. ویژگی تنظیم Trueplay به شما امکان می دهد صدا را برای آکوستیک در فضای خود بهینه کنید و نوار صوتی دارای فناوری بهبود گفتار است تا شنیدن دیالوگ ها را آسان تر کند. این گجت دارای 11 درایور با عملکرد بالا است که صدای واقعی 5.1 کانال را ارائه می دهد. می توانید نوار صوتی را به صورت بی سیم به دستگاه های دیگر مانند بلندگوهای Sonos Sub یا One SL متصل کنید تا سیستم صوتی قدرتمندتری ایجاد کنید.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Sonos-Arc-soundbar-11-off-with-best-deal-this-year.690099.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها