نمونه‌های دوربین Meizu 20 Pro یک پیش‌نمایش بی‌نظیر Weibo را ایجاد می‌کنند


رندر 20 پرو.  (منبع: Ice Universe از طریق توییتر)
رندر 20 پرو. (منبع: Ice Universe از طریق توییتر)

Meizu یک برند اندرویدی است که به‌طور آشکار گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌اش، 20 و 20 Pro را برای مقایسه با سری گلکسی S23 سامسونگ، طراحی کرده است. با این حال، این یک بازی خطرناک است، به خصوص اگر عکس‌های این دستگاه‌ها قبل از راه‌اندازی به رسانه‌های اجتماعی راه پیدا کنند. نتایج ممکن است در مورد توانایی 20 Pro برای رقابت با رقبای خود از نظر عملکرد دوربین شک کند.

پیش‌نمایش دوربین Find X6 Pro اخیر OPPO از زمان انتشار نمونه‌های افتتاحیه گوشی هوشمند در Weibo، با تحسین و تمجید فراوان (و ارزیابی انتقادی نسبتاً خوبی برای اندازه‌گیری خوب) مواجه شده است. اکنون، چیزی از آن طرف طیف واکنش هیپ عکاسی موبایل در همان پلتفرم منتشر شده است.

اخیراً یکی از مدیران جیلی گزارش داده است استفاده کنید یک Meizu 20 Pro در طی نمایشگاهی از خودروهای این شرکت با واکنشی کمتر از حد مطلوب در میان کاربران رسانه‌های اجتماعی مواجه شده است، از جمله مقایسه‌های غیرقانونی بین تکنیک معاون ارشد یانگ ژویلیانگ و لی جون، مدیر عامل شیائومی، در نشت‌های رسمی علت و معلولی مشابه.

علاوه بر آن، عکس‌ها – مجموعه‌ای از پرتره‌های خودرو و عکس‌های طبیعت – با هم برخورد کرده‌اند مشاهدات که اولی اغلب شسته می‌شوند و از نظر علم رنگ از اهمیت خاصی برخوردار نیستند، در حالی که دومی در برخی جزئیات ضعیف و در برخی دیگر بوکه‌های ناسازگار را نشان می‌دهد.

این استقبال از دوربین‌های چهارگانه پشتی 20 پرو ممکن است بسیار دلخراش باشد، به خصوص که شایعه شده است که این برند پرچمدار آینده را به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با کیفیت بالا با OIS سونی مجهز کرده است. امیدواریم که آن و همتای وانیلی Meizu 20 در اولین نمایش خود در 30 مارس 2023 چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشند.

خرید گلکسی S23 در آمازون

نمونه های ادعایی دوربین Meizu 20 Pro در Weibo به طور گسترده متحول می شوند.  (منبع: Xiaobai Evaluation via Weibo)
نمونه های ادعایی دوربین Meizu 20 Pro در Weibo به طور گسترده متحول می شوند. (منبع: Xiaobai Evaluation via Weibo)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Meizu-20-Pro-camera-samples-make-for-an-underwhelming-Weibo-preview.701993.0.html