نقد و خلاصه فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

قسمت جالب ماجرا این است که بهتازگی در تریلرها معلوم شده که وونگ در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه هم ظاهر خواهد شد. جالب است بدانید که این لباس بچه عنکبوتی توسط استیو دیتیکو طراحی شده است. همه ما می دانیم که بچه ها، به خصوص پسرها، قهرمانان را در سنین پایین دوست دارند. چنانچه که در تصویر میبیند شكل عنكبوتی كه به عنوان علامت روی لباس اسپایدرمن قرار دارد نیز در دو فیلم تفاوت دارد، تفاوت هایی از جمله: چهار تا پای پایینی در عکس سمت راست بلند و کشیده اند ولی در عکس چپ پاها کوتاه و قوسی اند. از آنجایی که اکثری از بچهها دوست دارند خود را مشابه شخصیتهای کارتونی مورد علاقهشان کنند، ماهیچههایی شبیه به ماهیچههای کار کشته مرد عنکبوتی حساس تف نمودن بر روی لباسهای مرد عنکبوتی خود دارند.

مرد عنکبوتی یکی از شخصیت های قهرمان و محبوب در بین بچه ها است از این رو داشتن لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز بسیار مورد علاقه آن ها خواهد بود. اگر منطقه شکم خود را دوست ندارید ، خرید لباس های مرد عنکبوتی بچه گانه می تواند مانند یک کابوس احساس شود. پس از آبتنی و یک تفریح جذاب آبی در کنار ساحل و یا حتی بعد از حمام با پوشاندن این حوله به بچه ها تصور خیالی قدرت مرد عنکبوتی برای آنها لذت بخش است. شخصیت جذاب اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی، شجاعت و حضور در لحظات حساس، کمک به مردم و در معرض توجه قرار داشتن همان چیزیست که همه کودکان را عاشق شخصیت قهرمان اسپایدرمن کرده است. این شخصیت تخیلی در سال 1962 توسط این نویسنده خلق شد بعد از گذشت چندین سال به کاراکتر اصلی فیلم اسپایدرمن تبدیل شد. این لباس شباهت زیادی به طراحی بن رایلی داشت که اولین لباس مرد عنکبوتی را در کمیک ها کشیده بود؛ لباسی یک سره و آبی رنگ که رویش بلوز بدون آستین و قرمزرنگی پوشیده بود و کمربند و مچ بند پرتاب تار هم روی لباس قرار می گرفت. آیا پیراهنی را می خواهید که اولین بار از بین خرید لباس مرد عنکبوتی با تار های شسته شده انتخاب شود یا با پر بودن مانع ، آخرین قیمت خرید لباس مرد عنکبوتی با تار باقی مانده در کشو است؟

که در رستورانی حضور دارد و در رابطه با این دنیا از پیش خدمت رستوران سوالاتی را میپرسد و تصمیم دارد تا مردعنکبوتی را پیدا کند اما ناگهان ادی و ونوم به دنیای خود برمیگردند؛ بعد از آن نشان داده میشود که قبل از بازگشت ونوم و ادی، بخش کوچکی از سیمبیوت ونوم جا ماندهاست و آن سیمبیوت شروع به حرکت میکند. در دنیای امروزی ما شخصیتهای کارتونی و تخیلی در میان کودکان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و کودکان با این شخصیتها به نوعی زندگی میکنند. لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز شامل یک بلیز به طرح مرد عنکبوتی، شلوار، کلاه و نقاب است.

این پکیج ویژه شامل لباس مرد عنکبوتی سیاه می باشد. طرح فوق اصلی ترین طرحی است که شخصیت مرد عنکبوتی برای اولین بار به تن می کند. مرد عنکبوتی به عنوان یک قهرمان که به سوی مبارزه با بدی ها پیش میرود و دارای توانایی های ابرقهرمانی است الگوی بسیاری از پسربچه هایی است که این شخصیت کارتونی را دوست دارند و کارتون هایش را دنبال میکنند. این لباس را می توانید در اشکال مختلف تماشا نمایید که از گزاره مهمترین مواردی که منجر تفکیک این لباس خواهد شد می توان به طرح آن اشاره نمود چرا که همین لباس در گونه های رنگ های گوناگون عرضه شده است. پس اگر برای مهمانی، تم تولد و هدیه دادن دنبال لباس با طرح مرد عنکبوتی هستید، جای درستی آمدید. از آنجا که مرد عنکبوتی با ظلم و بدی مبارزه می کند پسران علاقه خاصی به او دارند و سعی می کنند با پوشیدن لباسش نقش او را در بازی های خود اجرا کنند. شاید بتوان بیشترین علت محبوبیت اسپایدر من در میان بچها را مبارزه با ظلم و فساد دانست.

رنگ های قرمز به کار رفته در دو لباس نیز متفاوت اند به طوری که ماسک اسپایدرمن در فیلم مارک وب قرمزتر به نظر میرسد. همان طور که در تصویر (سمت چپ) میبینید در فیلم آقای ریمی ماسک اسپایدرمن کاملا متفاوت با ماسک اسپایدرمن آقای مارک وب بود. اما ماسک اسپایدرمن در “مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2″، چشمهایی بزرگ با حاشیه سیاه و لنز سفید رنگ دارد. واضح است که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بیشترین فروش خود را در ایالات متحده آمریکا داشت. به نقل از ورایتی، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» موتور گیشه بین الملل را روشن کرد و توانست با وجود افزایش نگرانی بابت شیوع سویه اومیکرون کرونا ۵۸۷٫۲ میلیون دلار در این آخرین هفته در سراسر جهان بفروشد. برای خرید لباس واقعی مرد عنکبوتی باید به نکاتی در مورد این لباس اشاره کنیم، این لباس که معمولا به لباس مرد عنکبوتی معروف است از رنگ آبی و قرمز ساخته شده است. ابتدا به شدت می پارکر (زن عموی پیتر) را میترساند بنابراین در بیمارستان پیتر متوجه شود که گابلین میداند او کیست، سپس گابلین مری جین را گروگان میگیرد و پیتر را به مبارزه دعوت میکند گابلین مری جین و تله کابین را در ارتفاع رها میکند و مرد عنکبوتی به سختی همه را نجات میدهد سپس طی نبردی بیرحمانه پیتر متوجه شد گابلین همان نورمن آزبورن است در نهایت او رانشگر گلایدرش را به سمت پیتر پرتاب کرد اما تیغه گلایدر به خودش اصابت کرد و کشته شد.

در این فیلم تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. میتوان گفت که لباس اصلی تام هالند در فیلم ” راهی به خانه نیست” لباس مشکی و قرمز است که در” دور از خانه” ساخته شده است. مرد عنکبوتی تام هالند داخل نبرد پایانی لباس جدیدی بر تن داشت. لباس مرد عنکبوتی را می توان یکی از محبوب ترین لباس ها در بین افراد مختلف از جمله فروش لباس اسپایدرمن کودکان دانست. حتی با پوشیدن کلاه سرخود این حوله که نمادی از نقاب اسپایدرمن است ترکیب جالبی از لباس شخصیت مورد علاقه بچه ها در ذهنشان به وجود می آید.

لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز شامل یک بلوز به طرح مرد عنکبوتی، شلوار، کلاه و نقاب است. لباس Stark شامل اقتدار ربات عنکبوتی دستیار نیز میشود که به یاری آن، میتوانید از نه نابود نمودن بعضی از دشمنان بگذرید و تمرکزتان را صرفا بر بر روی یکسری از آنها قرار دهید. وقتی لباس اسپایدرمن می خرید و به فرزندتان می دهید می توانید آنها را خوشحال کنید. کودکان برای اینکه همزاد پنداری بهتری با کاراکترهای مورد علاقه خود داشته باشند تمایل به استفاده از لوازم و لباسهای آنها نیز دارند. انجام حرکاتی شبیه مرد عنکبوتی و شخصیت سازی به رشد عقلانی نوپا کمک خواهد کرد. از آنجا که پسربچه ها تمایل دارند خود را شبیه شخصیت های قهرمان کنند خرید این لباس می تواند هدیه ای فراموش نشدنی برای آن ها باشد و به نوعی به سلیقه آن ها احترام گذاشته می شود. تو صحنه های اول، توبی لباس معمولی به تن داره ولی تو نبرد پایانی، لباس مردعنکبوتیش رو به تن میکنه. لباس جدید مردعنکبوتی شباهت بیشتری به کمیک ها داره. رنگ سیاه اندک کم محدود به ذیل تنه شد، به جز در الگوی تارها که بر روی قسمتهای قرمز رنگ لباسش چشم میشدند. قرار گیری تارها روی بخش قرمز هم متفاوت اند.

در ادامه ما راه کار های کلی را برای تشخیص کالای غیر اصل از اصل به شما گوشزد میکنیم . فیور جی برداشتی آزاد از کاپیتان آمریکا به حساب می آمد و مؤلفه های بومی ژاپن را با ایده های کمیک های مارول تلفیق می کرد. در مجموع هواداران لباس جدیدی كه مرد عنكبوتی در فیلم جدید مارك وب بر تن دارد را بهتر از لباس قبلی او در فیلم مرد “عنکبوتی شگفت انگیز 1 ” میدانند و می گویند به کمیک ها نزدیک تر شده است. این لباس از ابتدای شروع فیلم ” راهی به خانه نیست” به نمایش گذاشته میشود ، به دلیل اینکه فیلم دقیقا پس از پایان فیلم قبل و فاش شدن هویت مرد عنکبوتی آغاز میشود. یکی از لباس های جدید مرد عنکبوتی که در فیلم ” راهی به خانه نیست ” به نمایش گذاشته میشود لباس ” مشکی و طلایی ” است.

جنس پنبه ای و دوخت های تمیز آن متناسب با پوست حساس بچه هاست. وقتی نابغه ای مثل تونی استارک چیزی را بسازد، شک نکنید قابلیت های هیجان انگیزی انتظارتان را می کشد. مانند فیلم، در کمیکها هم میدیدیم که تونی استارک این لباس مخصوص و پر از قابلیت را برای پیتر پارکر طراحی میکند و به او میدهد. لباس زرهی با تکنولوژی بالا که در پایان فیلم ” بازگشت به خانه ” زمانی که تونی استارک قصد دارد پیتر را به انتقام جویان ملحق کند ، معرفی شد. ضمناً فاصله پاها از هم در عكس سمت چپ بیشتر به نظر میرسد. جان واتس که قبلا دو مرد عنکبوتی دیگر را کارگردانی کرده بود، در فیلم جدید سری نیز پشت صندلی کارگردانی نشسته و از استقبال مخاطبان و نقدهای بسیار مثبت منتقدان چنین برمیآید که حاصل کار فیلمی جذاب از آب درآمده است. اعضای U2 Bo o a d he Edge موسیقی و اشعار را نوشتند و نمایش اصلی توسط جولی تیمور کارگردانی شد که بر تولید فوقالعاده موفق برادوی شیر شاه دیزنی نظارت داشت. قیمت لباس مرد عنکبوتی بسیار مناسب است و اگر می خواستید هزینه اصلی تولید این لباس با کیفیت را در نظر بگیرید باید مبلغ بیشتری را برای تهیه آن پرداخت می کردید، هزینه پرداخت شده برای ست کامل لباس است و امکان انتخاب سایز متناسب با سن فرزندتان نیز وجود دارد.

در طول یک سری اتفاقات یکساله که به نام جنگهای سری شناخته میشدند، مرد عنکبوتی لباسی تماما سیاه با لوگوی سپید عنکبوت را به دست آورد که این لباس نقش و نگار سیاه و سپید خاصی ر در لباسهای مرد عنکبوتی تولید کرد. در این سریال برای اولین بار میدیدیم که پیتر پارکر دستگاه ردیاب مخصوص خودش را طراحی میکرد که شبیه عنکبوت بود. پیتر یک کلاه اسکی ارزان قیمت را روی سرش گذاشت و روی یک سویی شرت قرمزرنگ علامت و نشان عنکبوت را اسپری کرد، دستکش چرم اتومبیل رانی و شلواری آبی پوشید و این شد اولین لباس مرد عنکبوتی. این روزها طرفداران اسپایدرمن همه منتظر فیلم “مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 ” آقای «مارك وب» هستند و بعضی ها آن را با فیلم “مرد عنکبوتی 2” ساخته «سام ریمی» مقایسه میکنند. این مطلب سایت ناتلی به همه نوع سلیقه احترام گذاشته و مناسب برای هر مخاطبی است که به معرفی انواع کیک تولد میپردازیم، هم کیکهای ساده و شیک که سلیقه خاص شما را نشان میدهد و هم کیکهای اشرافی باشکوه که مهمانان برای لحظاتی نمیتوانند چشم از آن بردارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار