نشت گسترده Pixel Fold قیمت، تاریخ عرضه و تصاویری با وضوح بالا از اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل را فاش کرد.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Massive-Pixel-Fold-leak-reveals-price-release-date-and-high-resolution-images-of-Google-s-first-foldable-smartphone.668401.0.html

به طور کلی، به نظر می رسد طراحی گوگل پیکسل فولد تقریباً یادآور گلکسی فولد 4 سامسونگ باشد، اما به نظر می رسد حاشیه های بالا و پایین به طور قابل توجهی بیشتر از رقیب کره جنوبی برجسته تر است. بنابراین، تنها صفحه نمایش ثانویه در بیرون دارای یک سوراخ پانچ مرکزی است که ظاهراً یک دوربین سلفی 9.5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، تنظیم دوربین سه‌گانه در پشت در یک برآمدگی دوربین مانند ویزور گنجانده شده است که به وضوح از زبان طراحی منحصر به فرد Pixel 7 Pro پیروی می‌کند. گفته می‌شود که حسگر اثرانگشت در دکمه پاور در کناره تعبیه شده است و گوگل پیکسل فولد احتمالاً بلندگوهایی در پایین و بالا خواهد داشت. اگرچه نشت Prosser بسیار محتمل به نظر می رسد، اما هنوز هم باید با یک دانه نمک سالم مصرف شود.