نشت قاب گوشی هواوی سری P60 حکایت از عرضه آتی گوشی های پرچمدار با دوربین سه گانه پشتی دارد.


P60 ممکن است شبیه این باشد.  (منبع: RODENT950 از طریق توییتر)
P60 ممکن است شبیه این باشد. (منبع: RODENT950 از طریق توییتر)

گفته می‌شود هوآوی در اوایل سال 2023، نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پریمیوم سری P را عرضه خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش شده جدید، این دستگاه‌ها با طراحی مجدد وحشیانه برای دوربین‌های پشتی خود در مقایسه با مدل‌های قبلی خود P50 عرضه خواهند شد. ممکن است برای نسخه‌های استاندارد و نسخه‌های ویژه دستگاه‌های آینده در رنگ‌های مختلف ظاهر شود.

هواوی P50 و P50 Pro با چیزی که می توان آن را یک ظاهر منحصر به فرد برای دوربین پشتی خود نامید عرضه نشد. با این حال، باید یک پست جدید توسط افشاگر برجسته ایستگاه چت دیجیتال ثابت شود، OEM روی چیزی منحصر به فردتر برای جانشینان خود کار کرده است.

اطلاعات‌دهنده عکس‌هایی از یک کیس ادعایی سری P60 در طبیعت کشف کرده است. به نظر می رسد که از سیلیکون شفاف یا PU ساخته شده است، که ایده بسیار واضحی از اندازه و شکل هر دوربین پشتی به دست می دهد. هر 3 دستگاه هنوز در گوشه ای از پنل پشتی “P60” نصب شده اند، اما به یک حلقه بزرگ و مرکزی تبدیل شده است که در کنار آن 2 برش لنز مربعی کوچکتر قرار دارد.

اثر کلی این است که آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا حد امکان شبیه دوربین‌های سنتی به نظر برسند (که ممکن است ایده بسیاری از پرچمداران مدرن دیگر باشد). این نشت ممکن است باعث ایجاد رندرهای تمام رنگی دیگری از یک افشاگر معروف دیگر شده باشد. RODENT950.

بنابراین، اطلاعاتی نشان می‌دهد که سری P60 در رنگ‌های چندگانه، با حلقه‌های براق مشابه برای تیرانداز اصلی اصلی خود عرضه می‌شود. RODENT950 همچنین آن را با لهجه طلایی نازک تر به پایان رسانده است تا چیزی را ایجاد کند که از آن به عنوان “” یاد می شود.نسخه KunLun“.

اینکه آیا این واقعاً به عنوان یک نسخه P60 ظاهر می شود یا خیر، هنوز مشخص نیست، زیرا گفته می شود دستگاه ها تا سه ماهه اول عرضه نخواهند شد. سال 2023.

گوشی Huawei Band 7 را بخرید آمازون

پیش نمایش ادعایی از یک پرونده ...
پیش نمایش ادعایی از یک پرونده …
... اساس اولیه را تشکیل می دهد "هواوی پی 60" ارائه می دهد.  (منبع: ایستگاه چت دیجیتال از طریق Weibo، RODENT950 از طریق توییتر)
… اساس رندرهای اولیه “Huawei P60” را تشکیل می دهد. (منبع: ایستگاه چت دیجیتال از طریق Weibo، RODENT950 از طریق توییتر)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-P60-series-case-leak-hints-at-upcoming-launch-for-triple-rear-camera-flagship-smartphones.677290.0.html