نشت صفحه کلید OnePlus به طراحی سنتی و دکمه قرمز بزرگ و مرموز اشاره دارد


وان پلاس از جدید خود رونمایی کردبرجسته” پروژه اختصاص داده شده به محصولات جدید که کاملاً با ارائه های معمول دستگاه های تلفن همراه خود فاصله دارند و با یک صفحه کلید جدید سازگار با رایانه شخصی شروع می شود. اکنون، وبلاگ 91 موبایل ادعا می کند که روی تصویری از این لوازم جانبی نسل اول دست گذاشته است – خوب، گوشه سمت راست بالای آن، یعنی.

این عکس با صفحه‌کلید افتتاحیه‌اش، به‌ویژه در طراحی سنتی و رنگ استاندارد بدنه‌ی اصلی‌اش، این تصور را ایجاد می‌کند که ظاهری کاملاً قدیمی و قدیمی دارید. برخی از کلیدها (مانند ردیف عملکرد) این سایه را به اشتراک می گذارند، در حالی که برخی دیگر مانند کلید زرد رنگ Enter ممکن است بیشتر برجسته شوند.

با این حال، با توجه به 91 موبایل، به لطف استوانه قرمز صاف و براق که در گوشه بالای کلید Delete قرار دارد، هیچ کس به آنها یا فونت احتمالاً سفارشی آنها نگاه دومی نمی دهد. با وجود رنگ کلاسیک و پر جنب و جوش OnePlus این کنترل صدا یا تیونر بالقوه، می تواند بافت یا شخصیت بیشتری برای برخی از خریداران بالقوه داشته باشد.

پس از آن، خود سازنده کیبورد ممکن است واکنش هایی به این نشت جدید داشته باشد. جدید خود OnePlus تیزر ویدیویی زیرا صفحه کلید آن به نظر می رسد که “CNC فوق العاده دقیق“-آلومینیوم ماشینکاری شده برای ساخت آن بسیار واضح تر است.

در حالی که یک طرح خاکستری دو رنگ برای کلیدها نشان داده شده است، زرد در منوی اینجا نیست – در واقع، به نظر می رسد که کلیدهای Enter و Esc ممکن است به عنوان لهجه قرمز عمل کنند. یک دستگیره حجم احتمالی در همان محل نشتی 91Mobiles وجود دارد – با این حال، شکل متفاوتی دارد و در عوض از مواد شفاف ساخته شده است.

OnePlus همچنین برخی از تغییرات سخت افزاری نهایی را برای محصول آینده خود در نظر گرفته است: 2 ضامن رو به عقب در کنار درگاه USB نوع C نشان داده شده است.

یکی کاملاً شبیه یک لغزنده هشدار به نظر می رسد، اگرچه به وضوح بین حالت های سیمی و بی سیم جابجا می شود و در کنار یکی از طراحی های بسیار متفاوت قرار دارد. «برنده/مک(حتی اگر قبلاً پشتیبانی از لینوکس نیز ذکر شده بود.)

بنابراین، یا نکته جدید وبلاگ نادرست است – یا OnePlus قصد دارد بسیاری از گزینه‌های سفارشی درب صفحه کلید را در اولین صفحه کلید مکانیکی خود ارائه دهد. تا به امروز، OEM ادعا می کند که محصول در یک “مرحله آزمایش دقیق” توسعه، باقی مانده در مسیر برای یک فوریه 2023 راه اندازی.

یک صفحه کلید مکانیکی SteelSeries Apex Pro Mini Wireless در آمازون بخرید


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-Keyboard-leak-hints-at-traditionalist-design-and-mystery-big-red-button.684406.0.html