میزو 20 با صفحه نمایش تخت، شارژ 80 واتی و اتصال ماهواره ای راه اندازی می شود


Meizu گزارش داده است یک پتنت برای طراحی جدید گوشی هوشمند پس از آن، صراحتاً IP شباهت زیادی به RedMagic 8 Pro دارد، فقط بدون جک 3.5 میلی‌متری یا دوربین سلفی زیر نمایشگر. در عوض، یک مجموعه سوراخ مرکزی معمولی در یک صفحه نمایش تخت وجود دارد.

حق اختراع Meizu همچنین ادعا می کند که طراحی برای حلقه های دوربین پشتی جداگانه، در یک خط عمودی که از 1 گوشه پایین می آید. 4 مورد از آنها وجود دارد، اگرچه گفته می شود 1 برای فلاش حلقه ای به جای لنز است.

این افشای جدید، در ترکیب با یک پوستر رسمی ادعایی از این برند، گمانه‌زنی‌هایی را ایجاد کرده است که ظاهر میزو 20 را قبل از عرضه نشان می‌دهند.

انتظار می رود 20 این کار را به عنوان یک گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 انجام دهد که ممکن است برای اولین بار نیز عرضه شود. فلایم خودکار در بازار چین این راه حل نرم افزاری ممکن است معادل پوسته اندروید Meizu برای جدیدترین وسایل نقلیه جیلی باشد، اکنون که این سازنده خودرو صاحب دستگاه تلفن همراه OEM است.

طبق آخرین اطلاعات فاش شده، رانندگانی که ممکن است وسوسه شوند یک دستگاه سری 20 را برای یکپارچگی پیشرفته بخرند (و این واقعیت است که ظاهراً می توان آن را دقیقاً در نمایشگاه مارکت خریداری کرد) می توانند به خرید یک دستگاه جدید با شارژ 80 واتی برای آن تمایل داشته باشند. 4700 میلی آمپر ساعت باتری

پس از آن، Meizu هنوز هیچ یک از این شایعات را با عرضه رسمی تایید یا رد نکرده است، حتی اگر گفته شده است که یکی از آن ها همزمان با جشن های سال نو قمری است.

آداپتور Meizu MbluHIFI Audio DAC/USB type-C به 3.5mm را در آمازون بخرید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Meizu-20-will-launch-with-a-flat-display-80W-charging-and-satellite-connectivity.685189.0.html