موتورولا Moto G53 به صفحه نمایش OLED و چیپست جدیدتر برای بازار جهانی ارتقا می یابد


موتورولا به لطف پردازنده Snapdragon 480+ خود، Moto G53 را به عنوان یک گوشی جدید 5G مقرون به صرفه به مخاطبان چینی خود معرفی کرده است. حالا طبق گفته های افشاگر یوگش برار، OEM قصد دارد دستگاهی با همین نام را به بازار جهانی بیاورد – با این حال، اگر چنین باشد، ممکن است در مدت زمان کوتاهی به طور قابل توجهی به روز شود.

برار ادعا می کند که این نسخه آینده G53 دارای نمایشگری 6.6 اینچی خواهد بود، در مقابل 6.5 اینچی در مدل واقعی. علاوه بر این، پنل 90 هرتزی FHD+ و OLED است که می‌تواند یک ارتقاء نسبت به پنل HD+ در نوع جدید Moto G باشد، حتی اگر با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز جبران شود.

گفته می‌شود که این نمایشگر جهانی G53 به جای 480+، با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، توسط اسنپدراگون 4 نسل 1 استفاده می‌شود. همچنین برای ارتقاء به دوربین‌های پشتی سه‌گانه 50+8+2 مگاپیکسلی پیشنهاد شده است، در حالی که G53 واقعی دارای دوربین‌های دوگانه است که یکی از آنها هنوز 50 مگاپیکسل است.

این تفاوت در ظاهر Moto G53 ‘جدید’ در رندرهای ارسال شده توسط افشاگر دیگری ایجاد می کند. اسنوپی تک. سپس باز هم لبه های صافی دارد، اگرچه ممکن است حاشیه های آن کمی کمتر مشخص باشد.

ظاهراً در آینده به سری بین المللی Moto G ممکن است باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با “شارژ توربو“، که ممکن است به این معنی نباشد که سریعتر از G53 فعلی شارژ می شود. این گوشی مانند بقیه نسخه های اواخر سال 2022 موتورولا، اندروید 13 را در اولین بوت اجرا می کند.

باز هم، هیچ صحبتی در مورد زمان و مکان احتمالی Moto G53 Global Edition وجود ندارد، یا اینکه چقدر باید به زودی این کار را انجام دهد.

یک Moto G Stylus 5G (2022) بخرید آمازون




منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Moto-G53-tipped-to-upgrade-to-an-OLED-display-and-a-newer-chipset-for-the-global-market.676433.0.html