ممنوعیت جدید اعتبار مالیاتی خودروهای الکتریکی در قانون امنیت خودروهای آمریکایی پیشنهاد شده است

هنوز مشخص نیست که آیا این لایحه یارانه را به طور کامل یا جزئی خاتمه می دهد، به عنوان مثال، تسلا فکر می کرد که فقط برای نیمی از آن “مونتاژ شده در ایالات متحده” واجد شرایط خواهد بود، در حالی که دوره مهلت اعتبار مالیاتی را تقریباً به همه آنها افزایش داد. خودروهای آن اما مدل Y 7 نفره که به دلایلی واجد شرایط آستانه شاسی بلند نیست.

در این میان، بسیاری از خودروهای الکتریکی که باتری‌های آنها از تولیدکنندگان آمریکایی تهیه نشده و یا از قطعات و مواد اولیه محلی ساخته نشده‌اند، واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی سخاوتمندانه 7500 دلاری خواهند بود. این همان چیزی است که سناتور مانچین می‌خواهد با قانون امنیت خودروی آمریکا ممنوع کند و استدلال می‌کند که این کار برخلاف منافع آمریکاست. هدف این لایحه “برای تعدیل تاریخ لازم الاجرا شدن اعمال برخی اصلاحات انجام شده در رابطه با اعتبار خودروهای تمیز جدیدو به طور موثر اعتبار مالیاتی تعدادی از مارک ها و مدل ها را متوقف می کند.

سناتور جو مانچین الف لایحه ای به نام قانون امنیت خودرو آمریکا امروز، با هدف توقف دوره مهلت یارانه ای که وزارت خزانه داری به خودروسازانی که باتری های EV آنها کاملاً در ایالات متحده ساخته نشده اند، اعطا کرد. در مواجهه با واکنش بی‌سابقه اتحادیه اروپا درباره غیرقانونی بودن یارانه‌های جدید خودروهای برقی قانون کاهش تورم، خزانه‌داری تصمیم گرفت الزامات ساخت ایالات متحده در مورد باتری‌های خودروهای الکتریکی را تا زمانی که در ماه مارس دستورالعملی در این مورد صادر کند، به تعویق بیاندازد.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-EV-tax-credit-ban-proposed-in-the-American-Vehicle-Security-Act.685595.0.html

در حالی که قانون امنیت خودروی آمریکا به احتمال زیاد باتری‌ها و قطعات چینی را هدف قرار می‌دهد، دلیل این تعطیلی اعتبار مالیاتی رفع اختلافات یارانه‌ها با اتحادیه اروپا است، بنابراین خزانه‌داری بعید است که مایل به بازنویسی IRA در قانون باشد. دو ماه کوتاه تا تصمیم نهایی در ماه مارس باقی مانده است.

این غیرقابل قبول است که خزانه داری ایالات متحده به ارائه اعتبارات کامل 7500 دلاری بدون رعایت تمام الزامات واضح مندرج در قانون کاهش تورم ادامه دهد. اعتبارات مالیاتی IRA و EV باید بر اساس قصد کنگره اجرا شود تا اطمینان حاصل شود که ایالات متحده به عنوان ابرقدرت جهان، متعهد کشورهایی نیست که ارزش‌های ما را به اشتراک نمی‌گذارند.