معامله | تخفیف 65 درصدی، ماوس گیمینگ بی‌سیم G604 Lightspeed لاجیتک را به هدیه‌ای عالی در لحظه آخر کریسمس برای گیمرها تبدیل می‌کند.


Best Buy یک معامله قابل توجه برای ماوس بازی بی سیم زیبا G604 Lightspeed دارد (تصویر: لاجیتک)
Best Buy یک معامله قابل توجه برای ماوس بازی بی سیم زیبا G604 Lightspeed دارد (تصویر: لاجیتک)

به لطف گزینه خرید در همان روز از فروشگاه، قرارداد فعلی Best Buy برای لاجیتک G604 Lightspeed یک هدیه عالی در آخرین لحظه برای گیمرهای مشتاق است که می توانند به موقع برای کریسمس از ارتقاء ماوس بازی بی سیم استفاده کنند.

لوازم جانبی ارگونومیک و دقیق برای گیمرهایی که از بازی کردن عناوین اکشن سریع لذت می برند، به ویژه بازی های چندنفره آنلاین رقابتی مانند Call of Duty Warzone یا Fortnite، نیاز به یک ماوس گیمینگ بی سیم سریع و پاسخگو مانند لایت اسپید محبوب لاجیتک G604 دارند که اکنون به یکی از آنها رسیده است، ضروری است. یکی از پایین‌ترین قیمت‌های فروش آن تا کنون در Best Buy.

این فروشنده معتبر لوازم الکترونیکی در حال حاضر Logitech G604 Lightspeed را با تخفیف هنگفت 65 دلار آمریکا به فروش می رساند که قیمت این ماوس گیمینگ بی سیم با عملکرد خوب را به تنها 35 دلار آمریکا شامل تحویل رایگان از فروشگاه یا حمل و نقل کاهش می دهد. لطفاً برای مشاهده این قیمت فروش با تخفیف شدید، حتماً وارد حساب Best Buy خود شوید. مهمتر از همه، بسیاری از مکان‌ها در سراسر کشور در حال حاضر واحدهایی از این محصول را در دسترس و در انبار دارند، به این معنی که این معامله نسبتاً مقرون‌به‌صرفه یک هدیه کریسمس عالی برای گیمرهایی است که قدردان یک ماوس گیمینگ بی‌سیم جدید هستند.

طبق برگه مشخصات رسمی، لایت اسپید لاجیتک G604 مجهز به سنسور نوری با حداکثر حساسیت 25600 نقطه در اینچ است و ماوس گیمینگ بی سیم دارای عمر باتری طولانی تا 240 ساعت و همچنین در مجموع 15 دکمه قابل برنامه ریزی از جمله شش دکمه شست در Rtings’ بررسی دقیق، دستگاه جانبی مقرون به صرفه بیشتر به دلیل کیفیت ساخت خوب و عالی بودن مورد تحسین قرار گرفت G Hub بسته نرم افزاری. در مجموع، این معامله ماوس گیمینگ بی‌سیم ممکن است یکی از بهترین انتخاب‌ها در این محدوده قیمتی خاص باشد، و احتمالاً اکثر گیمرها برای این نوع هدیه کریسمس بسیار سپاسگزار خواهند بود.

Logitech G604 Lightspeed را با قیمت 35 دلار آمریکا در بهترین خرید انتخاب کنید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-65-discount-makes-Logitech-s-G604-Lightspeed-wireless-gaming-mouse-a-perfect-last-minute-Christmas-gift-for-gamers.676530.0.html