معاملات MSI Holiday 2022: پیشنهادهای جذاب برای لپ‌تاپ‌های باورنکردنی برای کار و بازی

را MSI Katana سری GF یک گزینه مقرون به صرفه برای دانش‌آموزانی ارائه می‌کند که به عملکرد باکلاسی نیاز دارند که می‌تواند مطابق با الزامات برنامه درسی آنها باشد و در عین حال برای انجام بازی‌های روان نیز قابل قبول باشد. کسانی که بودجه مناسبی برای کفش دارند، آن را پیدا خواهند کرد MSI GV15 نازک همراه بی نقص موبایل بدون به خطر انداختن موارد ضروری.

بازدیدکنندگان دفتر و حرفه‌ای‌های تجاری از همه چیزهایی که سری MSI Summit مبتنی بر Intel Evo در زمینه سهولت همکاری، اتصال گسترده، ورودی قلم و امنیت ارائه می‌دهد، قدردانی خواهند کرد.

را سری MSI Stealth GS سخت افزار کاملی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند هم در تجارت و هم در بازی بدون به خطر انداختن هر یک از آنها برتر باشید. را سری GP وکتور MSI همچنان مورد توجه مهندسان و طراحانی است که به قدرت بدون مانع و وضوح بصری بی عیب و نقص نیاز دارند.

چه برای نوازش کردن خود یا عزیزانتان با یک هدیه عالی در این فصل تعطیلات، می توانید برای معاملات عالی در طیف گسترده ای از لپ تاپ های با عملکرد بالا که در جاهای دیگر یافت نمی شوند، روی MSI حساب کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/MSI-Holiday-2022-deals-Enticing-offers-on-incredible-laptops-for-work-and-play.667618.0.html

را MSI Prestige 14 Evo بهترین انتخاب برای کسانی است که به یک همراه توانمند در تلفن همراه نیاز دارند که قدرت کافی را برای کارهای خلاقانه در حال حرکت همراه با عمر باتری تمام روز و شارژ سریع ارائه دهد.