مدیر عامل Raspberry Pi رویکرد “بسیار زنجبیلی” برای معرفی Rasberry Pi 5 Model B را تشریح می کند.

به طور خلاصه، سطح عرضه باید تا پایان سال آینده برای همه دستگاه‌های رزبری پای به حالت عادی بازگردد، البته با افزایش قیمت برای Pi Zero و Pi Zero W. با در نظر گرفتن این موضوع، آپتون معتقد است که معرفی یک دستگاه جدید عاقلانه نیست. خط تولید در این زمان:

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7093 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

Eben Upton، مدیر عامل Raspberry Pi Trading، اطلاعاتی در مورد محل نگهداری Raspberry Pi 5 ارائه کرده است، در حالی که Raspberry Pi 4 Model B در تابستان به سومین سالگرد خود رسیده است. آپتون با تکیه بر یک پست وبلاگی که هفته گذشته منتشر شد، بیان می کند که سال 2023 یک “سال بهبودی” برای Raspberry Pi خواهد بود که جزئیات آن را جداگانه پوشش داده ایم.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Raspberry-Pi-CEO-outlines-very-ginger-approach-to-introducing-Rasberry-Pi-5-Model-B.676264.0.htmlفکر می‌کنم، گذراندن یک سال قبل از معرفی هر چیزی، شایستگی دارد… ما در مورد چگونگی حرکت رو به جلو بسیار دقیق خواهیم بود.

در نهایت، دلیل تاخیر در ساخت Raspberry Pi 5 Model B به تجارت Raspberry Pi مربوط می شود که معتقد است نمی تواند تقاضا را برآورده کند. آپتون اضافه می‌کند که هر SBC جدید توانایی خود را برای ذخیره‌سازی مجدد مدل‌های موجود کاهش می‌دهد، و به طور موثر از توانایی Rampry مناسب Raspberry Pi 5 Model B جلوگیری می‌کند. در حال حاضر، دستگاه های نسل Raspberry Pi 4 اوج محصولات این شرکت خواهند بود، اگرچه انتظار می رود عرضه این SBC ها تا شروع سه ماهه چهارم 2023 کمتر از تقاضا باشد.