مانیتور Spectrum مات 4K 144Hz 300 دلار تخفیف دریافت می کند


مانیتور طیف  (منبع: دوغ)
مانیتور طیف (منبع: دوغ)

Spectrum، مانیتور “طراحی شده توسط جمعیت” که در اصل از Eve Devices است، اکنون به عنوان نمایشگر با پیکربندی 4K/144Hz در دسترس است. این نوع هم اکنون با 300 دلار کاهش قیمت معمولی خود عرضه می شود. سازنده آن را به عنوان ارائه یک تجربه بازی “بی نظیر”، شامل پوشش بدون تابش خیره کننده، تبلیغ می کند، اگرچه هشدارهای احتمالی در این معامله وجود دارد.

Spectrum 27 اینچی از زمان شروع تلاش های پرفراز و نشیب خود برای ارائه “هر چیزی که نیاز دارید و هیچ چیزی که ندارید” را در قالب مانیتور از طریق طراحی با منبع جمعی، از جمله تغییر نام تجاری، تجربه کرده است.

نسل اول دستگاه های حوا مانیتور دوغ در نهایت وارد بازار شد و حتی یک “تخفیف ویژه سال نو” (کمی با تاخیر) داشت.

این پیشنهاد برای نوع Spectrum با مشخصات 4K/144 هرتز که ممکن است زمانی امیدوار بود به عنوان یک جایگاه خاص در نظر گرفته شود معتبر است، اگرچه ممکن است اکنون تحت الشعاع نمایشگرهای دیگری مانند Odyssey Neo G7 سامسونگ و Inzone M9 خود سونی قرار گیرد.

با این وجود، Dough طیف گسترده ای از پورت ها (شامل HDMI 2.1 و پورت USB نوع C) و همچنین پایه متمایز و ظریف خود را ارائه می دهد. با این حال، لازم به ذکر است که این در واقع یک خرید جداگانه با قیمت 99 دلار آمریکا است.

طیف 4K/144Hz بدون پایه امضای آن معمولاً 949 دلار آمریکا قیمت دارد، اما خواهد بود. 649 دلار آمریکا (یا 748 دلار آمریکا با پایه امضای آن) برای 5 روز آینده.

پس از آن، Acer Predator XB283K فقط مناسب است 539.98 دلار آمریکا با مشخصات تقریباً یکسان (و جایگاه پر زرق و برق خود) در آمازون امروز.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Spectrum-matte-4K-144Hz-monitor-gets-a-US-300-discount.688593.0.html