مانیتور قابل حمل Lepow C2 1080p برای آخر هفته شکرگزاری فقط به 120 دلار تخفیف داده شد.

پس از فارغ التحصیلی در رشته هیدرودینامیک محیطی از دانشگاه کالیفرنیا، در رشته فیزیک راکتور مطالعه کردم تا از NRC ایالات متحده برای بهره برداری از راکتورهای هسته ای مجوز دریافت کنم. پس از کار با سیستم‌های واکنش‌پذیری هسته‌ای مدرن که به‌طور شگفت‌انگیزی توسط رایانه‌های دهه 80 کار می‌کردند، سطح قابل توجهی از قدردانی شما از لوازم الکترونیکی مصرفی روزمره کسب می‌کنید. وقتی فعالیت‌های روزمره و مقالات مروری ایالات متحده را در Notebookcheck مدیریت نمی‌کنم، می‌توانید صحنه ورزش‌های الکترونیکی و آخرین اخبار بازی را دنبال کنید.

مانیتور قابل حمل Lepow C2 1080p برای آخر هفته شکرگزاری فقط به 120 دلار آمریکا تخفیف داده شد (منبع: آمازون)
مانیتور قابل حمل Lepow C2 1080p برای آخر هفته شکرگزاری فقط به 120 دلار آمریکا تخفیف داده شد (منبع: آمازون)

ما اخیراً Lepow C2 سبک وزن را برای روشنایی، رنگ‌ها، زمان پاسخگویی و موارد دیگر آزمایش کردیم. نتایج نشان می‌دهد که C2 به دلیل پوشش محدود sRGB، نسبت کنتراست متوسط ​​و حداکثر روشنایی تا حدی کم‌رنگ، یک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه است. این بدان معنی است که C2 در بهترین حالت خود به عنوان یک مانیتور ثانویه برای بازی های متنی یا معمولی است که در آن رنگ های دقیق در اولویت نیستند.

آمازون در حال حاضر فروش مانیتور Lepow C2 را با قیمت 60 دلار از قیمت اصلی 180 دلار تا 27 نوامبر انجام می دهد. قیمت نهایی آن را به یکی از ارزان ترین مانیتورهای قابل حمل 15.6 اینچی تبدیل می کند.

آلن نگو
Allen Ngo – سردبیر ایالات متحده – 4981 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2011

توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور قابل حمل، بررسی کامل خود را در مورد Lepow C2 بررسی کنید.

یکی از ویژگی های قابل توجه C2 سه پورت ویدیوی مجزا برای سه گزینه ورودی است: HDMI، mini-DisplayPort و USB-C. تنوع داخلی، سازگاری با طیف گسترده ای از دستگاه ها را بدون نیاز به تکیه بر دانگل یا آداپتور تضمین می کند.

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Lepow-C2-1080p-portable-monitor-discounted-to-just-US-120-for-Thanksgiving-weekend.670272.0.html