ماشین شیائومی: OEM به آخرین نشت طراحی پاسخ می دهد


آیا این اولین خودروی شیائومی است؟  (منبع: Car News China)
آیا این اولین خودروی شیائومی است؟ (منبع: Car News China)

طبق گزارش‌ها، خودروی نسل اول آتی شیائومی در آستانه معرفی آتی خود در حال آزمایش است. ظاهراً این وسیله نقلیه در برخی نشت‌های جدید مشاهده شده است که باعث مقایسه بین آن و یک خودروی خاص تسلا شده است. با این حال، به گفته یکی از مدیران شرکت، همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

انتظار می رود که غول الکترونیک شخصی شیائومی از سال 2024 جهشی به سمت خودرو داشته باشد. ظاهراً خودروی افتتاحیه آن به شکل فاش شده است. شماتیک ها که ظاهراً شکل سپرهای جلو و عقب را زودتر از موعد مشخص می کند. پس از آن، این نکته ممکن است برای کسانی که امیدوار به نسخه ای خودرویی از چیزی مانند 12S Ultra هستند ناامید کننده باشد.

رندرهای مورد بحث شکلی کاملاً شبیه به تسلا مدل 3 را نشان می دهند، به خصوص اطراف چراغ های جلو. از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود بقیه خودرو در قالب یک سدان باشد، ممکن است به نظر برسد که شیائومی به دنبال ایجاد یک مارک بسیار قوی‌تر برای افزایش فروش است.

این نشانه احتمالی عدم اطمینان از جانب شیائومی توسط مدیر کل روابط عمومی OEM، وانگ هوآ، مختل شده است، که اصرار دارد، در حالی که افشای جدید مربوط به برنامه‌های خودروسازی این شرکت است، اما از یک الگوی عمومی ارائه شده است. آن توسط BAIC Mold & Plastic.

بنابراین، خودروی نسل اول شیائومی ممکن است تا زمانی که وارد بازار شود، ظاهر بیرونی بسیار متفاوتی داشته باشد. توضیح Hua ممکن است شامل تصاویری باشد که نمونه اولیه خودروی فعلی OEM را نشان می‌دهد.مودنا“، در جریان آزمایش هوای سرد در مغولستان داخلی.

برای مدل Y در آمازون تعدادی تشک کف برای همه شرایط آب و هوایی بخرید

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Car-OEM-responds-to-latest-design-leaks.685755.0.html