لپ تاپ گیمینگ Lenovo Legion 5 Pro با AMD Ryzen 7 6800H، RTX 3060 و صفحه نمایش QHD اکنون با 30 درصد تخفیف به فروش می رسد.

به طور خاص، والمارت در حال حاضر Lenovo Legion 5 Pro با پردازنده هشت هسته ای سریع AMD Ryzen 7 6800H و کارت گرافیک معروف Nvidia GeForce RTX 3060 dGPU با 6 گیگابایت GDDR6 VRAM و TGP بالا 140 وات تنها با قیمت 1099 دلار آمریکا به فروش می رساند. 1570 دلار آمریکا این لپ‌تاپ گیمینگ ۱۶ اینچی به ۱۶ گیگابایت حافظه DDR5 و همچنین ۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0 SSD مجهز است که به لطف یک اسلات M.2 اضافی، به راحتی قابل ارتقا است. Lenovo Legion 5 Pro همچنین دارای صفحه نمایش QHD IPS با وضوح بالا با نرخ تازه سازی سریع 165 هرتز است که ممکن است واضح ترین تفاوت با نوت بوک های بازی ارزان قیمت باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Legion-5-Pro-gaming-laptop-with-AMD-Ryzen-7-6800H-RTX-3060-and-QHD-display-now-on-sale-for-30-off.668891.0.htmlانریکو فراهن

انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1361 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021
شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

ما در اوایل سال جاری نسخه سریعتر RTX 3070 Ti از Lenovo Legion 5 Pro را به طور کامل آزمایش کردیم و متوجه شدیم که صفحه نمایش QHD بسیار روشن است و بازتولید رنگ خوبی دارد، اما ما همچنین از سرویس دهی نسبتا آسان و عمر باتری مناسب 4.5 ساعت هنگام مرور وب. لپ تاپ گیمینگ گزینه های ارتباطی زیادی نیز دارد و می توان آن را خیلی سریع شارژ کرد. شاسی مستحکم یکی دیگر از لباس‌های قدرتمند Lenovo Legion 5 Pro است که در مجموع یک معامله بسیار خوب با قیمت تخفیف فعلی فقط 1099 دلار آمریکا است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

Walmart یک معامله قابل توجه برای لپ تاپ بازی محبوب Lenovo Legion 5 Pro با RTX 3060 دارد (تصویر: Lenovo)
Walmart یک معامله قابل توجه برای لپ تاپ بازی محبوب Lenovo Legion 5 Pro با RTX 3060 دارد (تصویر: Lenovo)

جمعه سیاه امسال نزدیک است، اما بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین تخفیف‌های قابل توجهی را برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ محبوب ساخته‌شده توسط شرکت‌های معتبری مانند لنوو آغاز کرده‌اند. مهم‌تر از همه، پیکربندی نسبتاً مقرون‌به‌صرفه میان‌رده لنوو لژیون 5 پرو در حال حاضر در یکی از بزرگترین خرده‌فروش‌های ایالات متحده به فروش رسیده است که تقریباً 500 دلار آمریکا یا تقریباً 30 درصد صرفه‌جویی می‌کند.

لنوو لژیون 5 پرو مجهز به ویژه با صفحه نمایش روشن و رنگارنگ 165 هرتزی QHD خود ما را تحت تاثیر قرار داده است، که مطمئنا لپ تاپ گیمینگ 16 اینچی را از دستگاه های مقرون به صرفه تری مجهز به RTX 3060 که اغلب با صفحه نمایش نسبتا کم نور عرضه می شوند، مجزا می کند.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.