لپ تاپ قدرتمند Lenovo ThinkPad P1 با Core i7-12700H، RTX A2000 و حافظه 32 گیگابایتی DDR5 با 65 درصد تخفیف به فروش می رسد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

ایستگاه کاری سیار ThinkPad P1 Gen 5 را با قیمت 1489 دلار آمریکا در Lenovo.com به فروش برسانید.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Powerful-Lenovo-ThinkPad-P1-laptop-with-Core-i7-12700H-RTX-A2000-and-32GB-DDR5-memory-on-sale-with-a-big-65-discount.668671.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

ما هنوز نسل پنجم Lenovo ThinkPad P1 را آزمایش نکرده‌ایم، اما در بررسی جامع خود از نسل قبلی، تحسین زیادی برای ایستگاه کاری 16 اینچی پیدا کردیم. منطقی است که فرض کنیم نسل فعلی این لپ‌تاپ همچنان از همان شاسی محکم و باکیفیت و همچنین بلندگوهای خوش صدایی برخوردار است. به لطف RTX A2000، عملکرد GPU این مدل خاص باید به راحتی از واحد آزمایشی مجهز به انرژی T1200 ما پیشی بگیرد. بنابراین، Lenovo ThinkPad P1 Gen 5 باید یک انتخاب معقول برای کاربران حرفه‌ای با حجم کاری مناسب باشد، به‌ویژه با توجه به قیمت فروش بسیار با تخفیف زیر 1500 دلار آمریکا.

اگرچه لنوو، چینی سنگین‌وزن، لپ‌تاپ‌های درجه یک مصرف‌کننده را نیز ارائه می‌کند، اما بسیاری از علاقه‌مندان و کاربران حرفه‌ای احتمالاً همچنان به سمت خط تولید معتبر ThinkPad که شامل تعدادی اسباب کار جدی با تمرکز بر بهره‌وری است، جذب می‌شوند. این تعریف بدون شک در مورد ایستگاه کاری Lenovo ThinkPad P1 صدق می کند که اکنون تخفیف قابل توجهی در فروشگاه آنلاین رسمی این شرکت دریافت کرده است.

به طور خاص، خریداران احتمالی اکنون می توانند پیکربندی درجه یک Lenovo ThinkPad P1 Gen 5 را با پردازنده سریع Intel Core i7-12700H Alder Lake و Nvidia RTX A2000 dGPU با 8 گیگابایت GDDR6 VRAM به جای لیست معمولی، سفارش دهند. قیمت بیش از 4200 دلار آمریکا این لپ‌تاپ همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه DDR5 و یک SSD بزرگ 1 ترابایتی M.2 است. برای به دست آوردن این قیمت فروش بسیار با تخفیف، لطفاً پس از افزودن Lenovo ThinkPad P1 به سبد خرید، کد کوپن “WSDEAL13” را اعمال کنید.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1354 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.