شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

ما یک مدل تقریباً مشابه از این لپ‌تاپ بازی را در ماه مارس به طور کامل آزمایش کردیم و برای مثال متوجه شدیم که Asus TUF Gaming F15 یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های RTX 3060 در بازار از نظر عملکرد GPU است. دو اسلات RAM و M.2 را نیز دوست داشتیم که نگهداری و ارتقای این نوت بوک را بسیار آسان می کند. بارزترین نقطه ضعف این پیکربندی خاص قطعا صفحه نمایش نسبتا کم نور IPS است که حداکثر روشنایی آن 250 نیت است. با این حال، برای قیمت فروش با تخفیف 985 دلار آمریکا، Asus TUF Gaming F15 یک انتخاب معقول برای همه کسانی است که نمی توانند منتظر عرضه لپ تاپ های بازی مجهز به RTX 4000 در بخش 1000 دلاری آمریکا باشند.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Asus-TUF-Gaming-F15-laptop-with-RTX-3060-on-sale-with-an-enticing-34-discount.677418.0.html

احتمالاً زمان بیشتری طول خواهد کشید تا لپ‌تاپ‌های بازی واقعاً مقرون‌به‌صرفه RTX 4000 وارد بازار شوند، به این معنی که گیمرهای بی‌صبر که نیاز مبرمی به ارتقا دارند، مطمئناً می‌توانند ماشه را برای یک نوت‌بوک بازی مقرون‌به‌صرفه با رده متوسط ​​به کار ببرند. dGPU مانند RTX 3060، به خصوص که یکی از این پیکربندی ها اکنون در یک خرده فروش معتبر ایالات متحده به فروش رسیده است.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین