لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

یا شارژر لپ تاپ شما بعد از وصل کردن آن کار نمی کند؟ مشکل معمولی تر از آن است که تصور می کنید. بدون آن شما نمی توانید فعالیت های معمول خود را ادامه دهید. با این حال ، برخی بی احتیاطی ها و حوادث غالباً می توانند منجر به نقص عملکرد شارژر یا لپ تاپ شوند. مهم است که به خاطر داشته باشید که شارژرهای بی‌کیفیت می‌توانند عملکرد لپ تاپ و همچنین عمر باتری را به خطر بی‌اندازند. این امر به این دلیل است که اغلب محصولات از این نوع منبع تغذیه‌ای را ارائه می‌دهند که مشخصات فنی رایانه را برآورده نمی‌کند.

  • ولتاژ و توان آداپتور باید با ولتاژ موردنیاز لپ‌تاپ مطابقت داشته باشد.
  • دقت کنید که داغ شدن شارژر لپ تاپ در حین شارژ، به هیچ عنوان منحصر به یک برند خاص نیست و مسئله ای نسبتا رایج در انواع لپ تاپ ها به شمار می رود.
  • چراکه اغلب خرابی ها ناشی از عدم توجه کافی در هنگام اتصال روی می دهد.
  • در هر صورت باید بدونید که لپ تاپ شما ابتدا باید در این مجموعه تست بشه و پس ازتست به صورت دقیق ایراد یابی میشه .سعی کنید لپ تاپ خودتون رو دستکاری نکنید و هرچه سریعتر به یک متخصص برای تعمیرات تحویل دهید .

از سرکار برای نوت‌برداری در جلسات گرفته تا سرگرمی در منزل همه جا همراهتان هستند. اگر شما هم لپ‌تاپ برایتان حکم دستیار وفادار را دارد و نمی‌توانید خاموشی طولانی‌مدت آن را تحمل کنید، این مقاله برای شماست. فقدان یک شارژر مناسب و سالم برای لپ‌تاپ، شما را دچار سردرگمی خواهد کرد.

فروش انواع آداپتور شارژر لپ تاپ

بیشتر نیازهای ما امروزه توسط ابزارهای دیجیتال مانند لپ تاپ و موبایل رفع می‌شوند. اما سوالی که در این مرحله ایجاد می‌شود این است که چه شارژری مناسب دستگاه شماست؟ در این مقاله نکات مهمی که در خرید شارژر مناسب شما تاثیرگذار هستند را با هم مرور می‌کنیم. تعریف ریاضی توان برابر است با حاصل ضرب جریان در ولتاژ است. به معنی ساده تر توان شارژر تعیین می کند که شارژر تا چه حد توانایی دارد لب تاپ را سریع تر شارژ کند. به این معنی که در زمان کوتاهی نسبت به شارژرهای عادی می توانند باتری را شارژ کنند. بله، در صورتی که کابل از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، نمی تواند رسانایی خوبی به شارژر داشته باشد و باعث خرابی زود هنگام شارژر می شود.

بررسی کارت گرافیک MSI RTX 3090 Ti Suprim X ؛ آتش انویدیا در قلب اژدها

یک اهم‌­متر بردارید و درجه تنظیم آن را بر روی ولتاژ قرار دهید و پراپ‌­های مثبت و منفی را به اهم متر متصل کنید. این دسته جز آداپتورهای معمولی هستند که در محیط کار، منزل و یا مکان‌های دیگر از آن استفاده می‌کنیم و اتصال آن‌ها به برق خانگی است. شارژرها به‌طور گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف و موارد گوناگون، مورد استفاده قرار می‌گیرند که در وسایل الکتریکی، چراغ ‌قوه و سایر وسایل معمول استفاده می‌شوند.

شارژر لپ تاپ Surface – آداپتور نوت بوک کابل سرفیس

این آداپتورها گران‌ترین مدل شارژر هستند و می‌توانند هر نوع جریانی را به نوع دیگر تبدیل کنند. این آداپتورها برای افرادی که دائما در سفر هستند گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. باتری‌های جهانی با توجه به اینکه شامل طیف وسیعی از اتصالات و انواع سوکت می‌باشند برای انواع لپ‌تاپ‌ و وسایل متفاوت با برندهای مختلف مناسب شارژر لپ تاپ ایسوس x541u هستند. مدل‌هایی از شارژرها نیز موجود هستند که تعداد متفاوتی کانکتور به همراه دارند. این شارژرها به شما امکان می‌دهند تا در صورتی که مشخصات آن با لپ تاپ همخوانی داشته ، اما کانکتور آن متفاوت است، بتوانید آن را تعویض کرده و از شارژر خریداری شده استفاده کنید. این مدل‌ها بسیار کاربردی بوده و طرفداران بسیاری برای خود به دست آورده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار