لامپ‌های LED هوشمند RGBW با Matter نسل اول AiDot پیش‌سفارش می‌شوند


فصل کلیک‌های گسترده برای ایده‌های هدیه که تقریباً ناگزیر به جستجوی ارتقای فناوری خانه‌های هوشمند خانوادگی ایده‌آل می‌شود برای بسیاری از ما به سرعت نزدیک می‌شود. بر این اساس، استاندارد جدید Google Matter ممکن است یکی دیگر از مواردی باشد که باید در حین فرو رفتن در این سوراخ خرگوش خاص در سال 2022 مورد توجه قرار گیرد.

غول Mountain View قصد دارد با عرضه خود، اتصال را در یک خانه مشخص ثابت کند، که ممکن است هنگام سفارش گجت‌های جدید برای تعطیلات باید مراقب آن بود. اکنون، چیز دیگری که در کنار این لوگوی جدید باید به آن توجه کرد ممکن است “با AiDot کار می کند“نشان.

AiDot پلت فرمی است که “متحد می کنددستگاه های خانه هوشمند از طیف گسترده ای از مارک ها (به عنوان مثال، Ganiza، GoGonova، Linkind، MuJoy، OREiN، Syvio یا WELOV) به طور پیش فرض خارج از جعبه. اکنون اعلام کرده است که نتیجه را افزایش خواهد دادتجربه اتوماسیون خانگی یکپارچهاز طریق سازگاری با ماده.

برای این منظور، AiDot شروع به انتشار نسخه‌های جدیدی از لامپ‌های هوشمند خود کرده است که با ماده کار می‌کنند، که 2 مورد اول (120 وات/800 لومن دور یا 65 وات/650 لومن سیل) می‌توانند از پیش سفارش داده شده مستقیما از شرکت آنها دارای Wi-Fi هستند و دارای رتبه بندی تا 16 میلیون سایه هستند که البته می توان از طریق برنامه AiDot کنترل و تنظیم کرد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/AiDot-first-gen-Matter-compatible-smart-RGBW-LED-bulbs-go-to-pre-order.668653.0.html