پوشش کامیون لایتنینگ فورد F-150 ضد آب و هوا را در آمازون دریافت کنید
اخبار و مطالب نوت بوک
در حالی که وزارت خزانه داری ایالات متحده هنوز دستورالعمل های روشن وعده داده شده را برای خودروسازان در مورد نحوه واجد شرایط بودن برای طرح یارانه ای فدرال برق فدرال صادر می کند، فورد ممکن است در حال ابداع راهی برای واجد شرایط ساختن خودروهای برقی خود از همان ابتدا با وجود استفاده از فناوری باتری چینی باشد. طبق گزارش ها، این شرکت در حال بررسی طرح مالکیت کارخانه باتری سازی است که در آن کارخانه متعلق به فورد است، در حالی که شرکت Contemporary Amperex Technology Limited (CATL) مدیریت و فناوری باتری آن را ارائه می دهد.
CATL بزرگترین سازنده باتریهای برقی در جهان است و فورد میخواهد به بستههای سلولی LFP برتر خود دسترسی داشته باشد و همزمان الزامات یارانه خودروهای الکتریکی قانون کاهش تورم را برآورده کند که به شرح زیر است:
همین نکته آخر، خودروسازانی را که میخواهند خودروهای برقی یارانهای را در ایالات متحده بفروشند، در تلاش برای امضای شراکت با باتریسازان کرهای است که موضوع نگران کنندهای نخواهد بود. این شامل فورد می شود که اخیراً یک تور کشوری برای بررسی SK On و LG برای علت گسترش کارخانه ایالات متحده انجام داده است.
در حالی که CATL همچنان باتریهای فسفات را برای فورد میسازد، هیچ سرمایهگذاری در کارخانه یا زیرساختهای آن نخواهد داشت، بنابراین خودروهای فورد با این سلولها در تئوری باید واجد شرایط دریافت یارانه 7500 دلاری برای خرید یک خودروی الکتریکی جدید باشند. سال آینده.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Ford-may-honor-the-federal-made-in-America-EV-subsidy-requirement-and-still-use-Chinese-batteries.675433.0.html
“مدلهای متعددی در مورد سرمایهگذاری ما در ایالات متحده مورد بحث قرار میگیرند، و همه آن انتخابها صرفاً بر اساس و فقط بر اساس نگرانیهای تجاری است.“CATL که همچنین به دنبال ساخت کارخانه در مکزیک بوده است، قبل از اینکه یارانه ها، ساخت ایالات متحده را نیز به یک جایگزین مناسب تبدیل کند، اظهار داشت.
طبق گزارشها، شرکای باتری کرهای فورد از طرح مشابهی خودداری کردند و نگران بودند که ممکن است به انتقال فناوری اجتنابناپذیر منجر شود، اما CATL ممکن است با توجه به تنشهای ژئوپلیتیکی با ایالات متحده، تمایل بیشتری به این فکر داشته باشد.
فورد اخیراً گفته است که قراردادهایی را برای 70 درصد از ظرفیت باتری که برای تضمین تولید 2 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی وعده داده شده در سال در سال 2026 نیاز دارد، امضا کرده است. از آنجایی که سلول های LFP CATL احتمالاً بخش بزرگی از این قراردادها هستند، این شرکت انگیزه زیادی دارد تا هر دو الزامات یارانه ای EV دولت ایالات متحده را برآورده می کنند و به استفاده از باتری های CATL ادامه می دهند. “مذاکرات ما با CATL ادامه دارد – و ما چیز جدیدی برای اعلام نداریمفورد وقتی از او نظر خواسته شد، توضیح داد.