فر سرخ کن Proscenic T31 با حالت جوجه گردان و کنترل های برنامه راه اندازی می شود

سرخ کن بادی هوشمند دارای یک سبد با روکش تفلون برای استفاده آسان است و به همراه سیخ، سبد جوجه گردان، انبر جوجه گردان، قطره چکه، چنگال جوجه گردان و لوازم جانبی سینی پخت و پز عرضه می شود. این محصول در رنگ مشکی و ابعاد 41 x 39 x 34 سانتی متر (~ 16.1 x 15.4 x 13.4 اینچ) عرضه می شود. در حال حاضر می توانید فر سرخ کن Proscenic T31 Air Fryer Oven را در انگلستان با قیمت تخفیف خورده 149 پوند (~ 184 دلار آمریکا) خریداری کنید. RRP این ابزار 199.99 پوند (247 دلار آمریکا) است. این دستگاه در حال حاضر در اروپا در دسترس است و به قیمت 199 یورو (215 دلار آمریکا) به فروش می رسد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Proscenic-T31-Air-Fryer-Oven-launches-with-rotisserie-mode-and-app-controls.682966.0.htmlاین فر فریزر Proscenic T31 در انگلستان راه اندازی شده است. این شرکت پیشنهاد می کند که این فر هفت برابر بیشتر از یک مدل سنتی به لطف فناوری TurboAir با گردش 360 درجه کارایی دارد. دستگاه هوشمند دارای ظرفیت 15 لیتر (~500 اونس) است که به شما امکان می دهد تا برای پنج نفر به طور همزمان در دو قفسه غذا بپزید. به گفته Proscenic، این گجت فضایی برای کباب کردن مرغ کامل با استفاده از حالت جوجه گردان دارد.

دوازده حالت پخت از پیش تعیین شده از جمله چیپس، مرغ و سبزیجات وجود دارد. به علاوه، می توانید فر را از قبل گرم کنید یا آن را طوری تنظیم کنید که گرم بماند. می توانید تنظیمات دستگاه را با استفاده از یک دستگیره چرخشی یا در برنامه Prosenic همراه آن تنظیم کنید. همچنین می توانید به بیش از 100 دستور غذا در برنامه دسترسی داشته باشید یا دستور خود را آپلود کنید تا همه آنها را در یک مکان ذخیره کنید.