فروش زمستانی استیم با 4 بازی اکشن جذاب از سال 2022 با قیمت های پایین همیشه وسوسه می شود

در دنیای بازی های ریتم، بازی های انتزاعی و چالش برانگیزی مانند اوسو!، که بر روی هماهنگی و زمان بندی با کمی دقت به جنبه های اطراف بازی تکیه می کنند و سپس بازی هایی وجود دارند که سرگرمی را در لیست اولویت ها قرار می دهند. فلز: هلسینگر یکی از نوع دوم است، به عنوان یک تیرانداز/جنگنده اول شخص که در تعداد زیادی از جبهه ها – از جمله یک مکانیک ریتم عالی – ارائه می دهد و در عین حال درجه سختی معقولی را حفظ می کند. بازیکنان به عنوان خود شیطان در تلاش برای انتقام بازی می کنند، زیرا او راه خود را از طریق امواج بی پایان شیاطین در اعماق جهنم می جنگد.

این بازی تعدادی سلاح رضایت بخش را برای بازیکنان ارائه می دهد تا از آنها در غوغای غرق در خون استفاده کنند، در حالی که نبرد و پیشرفت کامل، طراحی سطح غنی و مانورپذیری این تجربه را کامل می کند. علاوه بر اینکه یک بازی ماهرانه طراحی شده است، فلز: هلسینگر بازیکنان را با ریتم برخی از بزرگترین استعدادهای موسیقی دنیای متال، از جمله سرج تانکیان از سیستم آو داون، تاتیانا شمایلوک از جینجر، و آلیسا وایت گلوز از آرچ انمی، می نوازد. فلز: هلسینگر موجود است در طول فروش زمستانی Steam به قیمت 19.79 دلار آمریکا که از 29.99 دلار آمریکا کاهش یافته است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Steam-Winter-Sale-tempts-with-4-enthralling-action-games-from-2022-at-all-time-low-prices.676593.0.html