فراکتال طراحی شمال دستی: قاب رایانه شخصی با فاکتور «تأیید همسر».

ما تراشه Alder Lake تشنه انرژی خود را با سیستم خنک کننده آب All-In-One 360 ​​میلی متری خنک می کنیم، در این مورد نیز از طراحی فراکتال (لینک وابسته آمازون). Lumen S36 می‌توانست بدون هیچ مشکلی در جلو نصب شود و تنها دو فن PWM 140 میلی‌متری که در آن گنجانده شده بود باید جای خود را می‌دادند. اگر جریان هوای غیرفعال کافی نباشد، می‌توان آنها را در “سقف” کیس قرار داد. علاوه بر این، یک فن 120 میلی متری را می توان در عقب قرار داد.

اما این مشکل را نیز می توان با کمی ذوق و استعداد حل کرد و در واقع هیچ چیز مانع از ساخت منظم در Fractal Design North نمی شود. با این حال، ما دوست داشتیم امکان قرار دادن کابل های فن و پمپ و همچنین اتصال SATA و پنل جلویی را در سمت راست بالا و پایین مادربرد ببینیم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Fractal-Design-North-hands-on-The-PC-case-with-Wife-Approval-factor.699129.0.html

طبق معمول، منبع تغذیه را می توان زیر یک پوشش قرار داد، اما در مورد فردی ما، ابعاد فشرده کیس در اینجا قابل توجه است. منبع تغذیه مدولار 750 وات ما از BeQuiet! علاوه بر کابل های همراه، به پسوندهای پوشیده شده با پارچه نیز مجهز شده است. از آنجایی که ما یک 10 ترابایت معمولی را نیز در زیرزمین کیس ذخیره می کنیم، با کابل کشی اضافی کاملاً سفت می شود. شما نباید خیلی روی این واقعیت استراحت کنید که وقتی پانل جانبی بسته است نمی توانید هرج و مرج حاصل را مشاهده کنید زیرا فراکتال یک شکاف نسبتاً سخاوتمندانه را در پشت رادیاتور ایجاد می کند که بی رحمانه حذفیات احتمالی مدیریت کابل را آشکار می کند.

ما برج را به سخت افزار رایانه تولید ویدیو خود مجهز می کنیم. ما از MSI MAG Z690 Tomahawk Wi-Fi، مجهز به Intel Core i9-12900K، 64 گیگابایت DDR4 Corsair Vengeance LPX و SSD های مختلف NVME استفاده می کنیم. استاندارد ATX حداکثر اندازه مادربردهای سازگار را نشان می دهد، و همچنین، به طور کلی، باید در نظر داشته باشید که North بزرگترین مورد در کلاس خود نیست.