فاش شدن مشخصات سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا تایید می کند که لپ تاپ از سخت افزارهای پیشرفته اینتل و انویدیا بهره می برد

تا کنون، تنها اطلاعات موجود در مورد اولین گلکسی بوک 3 اولترا در نوع خود، رندر مطبوعاتی بود. فاش کننده توییتر کوما خواب آلود سپس یک تصویر واقعی از لپ‌تاپ منتشر کرد، اگرچه بخش‌های مهمی مانند صفحه نمایش، صفحه کلید و ورودی/خروجی آن را نشان نمی‌دهد. ایشان فاش کرده است که Galaxy Book3 Ultra دارای پردازنده Intel Core i9-13900H Raptor Lake است. The_Galox اضافه می کند که نوع پایه از Core i7-13700H پایین رده استفاده می کند. این یک ارتقاء قابل توجه از تراشه های کلاس Raptor Lake P است که در سایر مدل های Galaxy Book3 یافت می شود و می تواند Galaxy Book3 Ultra را به طرز قابل توجهی گران تر کند.

برخلاف برادران غیر اولترا، Galaxy Book3 Ultra بسیار سنگین خواهد بود و 1.8 کیلوگرم (4 پوند) وزن دارد. با توجه به اینکه از پردازنده نسبتاً پرقدرت Raptor Lake و کارت گرافیک Ada Lovelace استفاده می کند، ضروری است. حتی این نیز می تواند کمی ناکافی باشد، به خصوص برای مدل Core i9، و جالب است که ببینیم سامسونگ چه ترفندهایی برای کنترل حرارتی در نظر گرفته است.

سامسونگ همچنین قصد دارد تعداد زیادی لپ‌تاپ جدید را در Galaxy Unpacked در تاریخ 1 فوریه عرضه کند، یعنی Galaxy Book3، Galaxy Book3 Pro (به علاوه انواع 360 آن‌ها) و Galaxy Book3 Ultra. مشخصات کامل گلکسی بوک 3 پرو 360 قبلا توسط افشاگر مشهور ایشان آگاروال فاش شده است. اکنون نیز آشکار کرده است Galaxy Book3 Ultra به طور کامل.

خرید کنید Samsung Galaxy Buds 2 Pro در آمازون