فاش شدن آیفون 15 جدید ادعا می کند که همه آیفون های USB-C در مورد سرعت انتقال داده برابر نیستند

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

بنابراین، در حالی که به نظر می رسد انتظار برای آیفون USB-C به پایان خود نزدیک می شود، به نظر می رسد که دستگاه ها به یک اندازه ساخته نخواهند شد. احتمالاً آیفون 15 اپل و آیفون 15 پلاس اپل، پورت های لایتنینگ را حذف خواهند کرد، اما ظاهراً پورت های USB-C خود را محدود به سرعت انتقال داده مشابهی می دانند که در آیفون 14 پرو مشاهده می شود، که طبق گزارشی از سال 2022 بی حال است. سرعت USB 2.0 480 مگابیت در ثانیه (60 مگابایت بر ثانیه). به عبارت دیگر، کوپرتینو ممکن است راه دیگری برای متمایز ساختن مدل‌های پایه آیفون 15 از دستگاه‌های Pro پیدا کرده باشد.

گفته شده است که مدل‌های مختلف سری آیفون 15 اپل از سرعت‌های متفاوتی برای انتقال داده پشتیبانی می‌کنند، علی‌رغم اینکه انتظار می‌رود سری 2023 در نهایت از چهار آیفون USB-C تشکیل شود. به نظر می رسد که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس همچنان ممکن است با سرعت های سنتی درگاه لایتنینگ استفاده شوند، در حالی که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس/آلترا افزایش قابل توجهی دارند.

قبلاً به طور گسترده گزارش شده بود که اپل در حال انتقال از آیفون‌های دارای کانکتور لایتنینگ به آیفون‌های USB-C است، اما اکنون همچنین گفته شده است که دو مدل پایین‌رده آیفون 15 نسبت به مدل‌های دیگر، سرعت انتقال داده را بهبود نمی‌بخشند. از نسل های قبلی آیفون، با وجود تغییر کانکتور. به گفته LeaksApplePro (نوشتن برای HowToiSolveتنها دو دستگاه رده بالاتر آیفون 15 با نرخ‌های فوق‌العاده‌ای که «شبیه به فناوری USB 3.2» هستند، برخورد خواهند کرد. چیزی شبیه به این قبلا توسط مینگ-چی کو پیش بینی شده بود. با این حال، این آخرین گزارش ادعا می کند که این اساسا در کد نرم افزار عامل تایید شده است.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

با این حال، خبر خوب، حداقل برای کسانی که آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس (معروف به آیفون 15 اولترا) را می‌خرند، این است که گوشی‌های رده بالا می‌توانند داده‌ها را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه (625 مگابایت) انتقال دهند. /s). این محدودیت سرعت برای فناوری USB 3.2 است که با توجه به لو رفتن کدهای جدید iOS 17، همان چیزی است که برای مدل‌های USB-C iPhone Pro 2023 رزرو شده است. اگر درست باشد، مطمئناً به عنوان یک نقطه فروش قابل توجه برای کاربران آیفون تلقی می شود که این منطقه خاص را به عنوان یک مشکل ناامیدکننده برای سری محبوب گوشی های هوشمند می دانند.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/New-iPhone-15-leak-claims-not-all-USB-C-iPhones-will-be-equal-when-it-comes-to-data-transfer-speeds.685798.0.html دنیل آر دیکین

دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2927 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین