عملکرد باورنکردنی دوربین Galaxy S23 Ultra احتمالاً به دلیل معرفی سنسور 200 مگاپیکسلی HP2 توسط سامسونگ با فوکوس خودکار Super QPD و بازتولید رنگ پیشرفته

سامسونگ ادعا می کند که با افزایش ظرفیت کامل، تصویر به دست آمده دارای بازتولید رنگ بهتر و کاهش نوردهی بیش از حد در صحنه هایی با نور زیاد است. اگر حسگر در دستگاه ظاهر شود، این امر در تئوری باید کیفیت تصویر را تا حد زیادی در Galaxy S23 Ultra افزایش دهد.

از تصاویر رسمی با طراحی و رنگ‌های راه‌اندازی گرفته تا جزئیات دوربین، دستگاه‌های گلکسی S23 آینده سامسونگ در ماه‌های گذشته به‌طور گسترده‌ای فاش شده‌اند. سامسونگ اکنون دارد اعلام کرد سنسور دوربین ISOCELL HP2 با کیفیت 200 مگاپیکسل که شایعه می شود گلکسی اس 23 اولترا را تامین می کند.

در نهایت، ISOCELL HP2 همچنین طبق بیانیه مطبوعاتی سامسونگ، قابلیت‌های HDR را بهبود بخشیده است. این سنسور از Dual Slope Gain (DSG) استفاده می‌کند که به پیکسل‌ها اجازه می‌دهد تا داده‌ها را هم نقاط داده تاریک و هم روشن را در حالت 50 مگاپیکسلی ثبت کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های تقویت‌کننده HDR با نام Smart-ISO Pro به HP2 اجازه می‌دهد به طور همزمان تصاویری را با تنظیمات ISO پایین و بالا ثبت کند. تنظیم ISO بالا به سنسور دوربین اجازه می دهد تا نور بیشتری را جذب کند، اما می تواند نویز بیشتری را در تصویر ایجاد کند و بر بازتولید رنگ تأثیر منفی بگذارد. از سوی دیگر، ایزو پایین به بازتولید رنگ بهتر و مهار اشباع بیش از حد/ نوردهی بیش از حد کمک می کند.

Samsung Galaxy S22 Ultra را در آمازون بخرید