عرضه جهانی سری Honor Magic5 و Magic Vs MWC 2023 تایید شد


گرافیک جدید جادویی آنر.  (منبع: افتخار)
گرافیک جدید Honor’s Magical. (منبع: افتخار)

آنر به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه جدیدترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی پرچم‌دارش در نمایشگاه MWC 2023 عرضه خواهند شد، رسما تایید کرده است. علاوه بر این، دستگاه‌های سری Magic5 در کنار نسخه جهانی جدیدترین گوشی هوشمند تاشو OEM، یعنی Magic Vs، قرار خواهند گرفت. این شرکت هر دو نوع دستگاه را به عنوان پیشرفت های اساسی در فناوری دستگاه های تلفن همراه معرفی می کند.

آنر جلوتر رفته و کمپین تیزر MWC 2023 خود را پس از آن موضوع قدیمی تمهید کرده است نقل قول معمولاً به Arthur C. Clarke نسبت داده می شود: بر این اساس، خط Magic5 از تلفن های هوشمند اندرویدی اکنون تبلیغ می شود که قابل تشخیص از … خوب، فناوری به اندازه کافی پیشرفته در طول کنفرانس مطبوعاتی بزرگ نیست. در 27 فوریه، 2023 ساعت 13:30 CET.

سپس دوباره، باید بتوان پرچمداران آینده 2023 را از دیگر ستاره های OEM آنها در نمایشگاه آینده Fira Gran Via متمایز کرد.

Honor قوی‌ترین اشاره‌ای را ارائه کرده است که سری Magic5 واقعاً با یک برجستگی دوربین جدید عرضه می‌شود که دوربین‌های پشتی آن‌ها را در یک دوربین قرار می‌دهد. مثلث در جدیدترین تیزر MWC 2023 در یک محفظه دایره ای شکل. از سوی دیگر، Magic Vs سرانجام همزمان با آخرین نسل ماژول مستطیلی خود، اولین جهانی خود را خواهد داشت.

Honor همچنین ممکن است شکل جدید را به عنوان ادای احترام به عمل 2022 توسعه داده باشد.شعبده بازي“این توانایی بود تصویر سیاهچاله کهکشان ما این همچنین توضیحی برای برچسب جدید سری 5 خواهد بود، در حالی که برخلاف سامسونگ، یک کرک است.

با این وجود، توانایی این گوشی هوشمند جدید برای رقابت با سری گلکسی اس 23 که قرار است برای عرضه آنها را شکست دهد، هنوز مشخص نیست.

Honor Band 6 را بخرید آمازون

Honor تأیید می کند که Magic Vs به جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود در MWC 2023 خواهد پیوست. (منبع: Honor)
Honor تأیید می کند که Magic Vs به جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود در MWC 2023 خواهد پیوست. (منبع: Honor)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Honor-Magic5-series-and-Magic-Vs-MWC-2023-global-launch-confirmed.688273.0.html