ظاهراً شماره مدل و اسم رمز Xiaomi 13 Ultra در فاش‌های جدید فاش شده است.


رندر اخیر 13 Ultra.  (منبع: Xiaomiui)
رندر اخیر 13 Ultra. (منبع: Xiaomiui)

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 13 اولترا به‌عنوان یک ارتقاء در گوشی‌های هوشمند اندرویدی پرچم‌دار فعلی OEM با برند لایکا، یعنی 12S Ultra، به زودی وارد بازار شود. اکنون، طبق آخرین نکات، به گونه ای ظاهر شده است که شماره مدل های آن در بازارهای چینی و جهانی را نشان می دهد. با توجه به این نکته، خبرهای بد بالقوه ای برای طرفداران هندی دستگاه های تلفن همراه با دوربین فوق العاده سنگین در این نشت جدید وجود دارد.

“13 Ultra” در حال حاضر به عنوان تکرار برآمدگی عظیم دوربین مرکزی مدور سلف ادعایی خود، 12S Ultra، هر چند احتمالاً کمی تمیزتر و این بار با یک لنز مرکزی بزرگتر به تصویر کشیده شده است.

ظاهراً این ارتقاء طراحی تکراری بالقوه اکنون در پایگاه داده های IMEI ظاهر شده است، بنابراین نشان می دهد که واقعاً در راه راه اندازی است. شیائومی ادعا می کند که 13 Ultra را بر روی آن به عنوان خال خال 2304FPN6DC برای چین، یا 2304FPN6DG برای بقیه جهان.

با این حال، به گفته یک افشاگر دیگر، WHYLAB، این شامل هند نمی شود. بر این اساس، ممکن است شماره مدل سوم (که 2304FPN6DI باشد) در راه باشد – یا شیائومی اصلاً قصد ندارد نسل بعدی Ultra خود را در آن شهرستان عرضه کند.

در همین حال، شیائومی همچنین اکنون ادعا می‌کند که ساخت دقیق MIUI 13 Ultra را بر اساس نام کد ادعایی آن مشخص کرده است: ایشتار.

باز هم، ظاهراً شماره نسخه بین واحدهای چینی و بین‌المللی متفاوت است: 22.11.5 (برای دستگاه ishtar_pre) و 22.11.28 (ishtar_pre_global) به ترتیب.

از طریق TradingShenzhen یک 12S Ultra در اروپا بگیرید

طبق گزارش‌ها، شناسه‌های شیائومی 13 اولترا به بیرون درز کرده است.  (منبع: Xiaomiui)
طبق گزارش‌ها، شناسه‌های شیائومی 13 اولترا به بیرون درز کرده است. (منبع: Xiaomiui)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-13-Ultra-model-numbers-and-code-name-allegedly-come-to-light-in-new-leaks.684416.0.html