طراحی تخت سامسونگ گلکسی S23 Ultra در رندر CAD فاش شده تایید شد

علاوه بر این، گوشه های گرد نیز ظاهراً در طول انتقال طراحی از Galaxy S22 Ultra به Galaxy S23 Ultra مربع شده اند، چیزی که Ice universe قبلاً به آن اشاره کرده است. اگرچه تشخیص آن از یک طراحی CAD دشوار است، اما این تصور وجود دارد که قسمت میانی قاب ضخیم‌تر است، فراتر از چیزی که قبلاً با کاهش مسطح صفحه نمایش ایجاد شده است. این اتاق اضافی می تواند سیستم خنک کننده بهبود یافته و ویژگی های شایعه شده Galaxy S23 Ultra مانند حسگر اثر انگشت 3D Sonic Max را فراهم کند.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2858 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

یک رندر فرضی CAD از Samsung Galaxy S23 Ultra در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. توسط یک حساب کاربری که به صورت ماشینی به عنوان “عشق به سیاره” ترجمه شده است، این نقاشی به سادگی ارسال شده است نشان می دهد یک دستگاه تلفن هوشمند بی نام و نامشخص عمدتاً از جانبی، با بخشی از آنچه که احتمالاً صفحه نمایش است نیز فاش شده است. این تصویر (به پایین مراجعه کنید) بعداً توسط افشاگر معروف به اشتراک گذاشته شد جهان یخی، که به سادگی “S23U” را با یک ایموجی “موذیانه” در پست بیان کرد.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy S23 Ultra در یک رندر CAD به بیرون درز پیدا کرده است که ظاهراً شکلی را که قرار است به خود بگیرد تأیید می کند. شایعه شده است که Galaxy S23 Ultra از نظر طراحی تفاوت چندانی با Galaxy S22 Ultra نخواهد داشت. با این حال، به نظر می رسد حداقل یک صفحه نمایش صاف تر وجود خواهد داشت که می توان از آن لذت برد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Flat-Samsung-Galaxy-S23-Ultra-design-confirmed-in-leaked-CAD-render.668862.0.html

با اعلام این خبر که رندر CAD مربوط به Galaxy S23 Ultra است، به نظر می رسد این تصویر در واقع ادعاهای همیشگی او را تقویت می کند که پرچمدار سامسونگ بخشی از منحنی های Galaxy S22 Ultra را از دست خواهد داد. واضح است که صفحه نمایش در اینجا چقدر صاف است و لبه منحنی قبلی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است تا طراحی بسیار واضح تر و صاف تر را برای سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا ارائه دهد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

سامسونگ گلکسی اس 22 را در آمازون بخرید

رندر فرضی Galaxy S23 Ultra CAD.  (منبع تصویر: Weibo)
رندر فرضی Galaxy S23 Ultra CAD. (منبع تصویر: Weibo)