طراحی اولیه Redmi K60 Ultra و Xiaomi 13T Pro نشان داده شده است

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Early-design-of-Redmi-K60-Ultra-and-Xiaomi-13T-Pro-shown.721325.0.html

بر اساس تصویر تعبیه شده در زیر، شیائومی 13 تی پرو دارای حاشیه های نمایشگر نازک تری نسبت به شیائومی 12 تی پرو خواهد بود که ریشه های خود را با Redmi K50 Ultra مشترک است. ظاهراً مدل سری T بیشتر شبیه شیائومی 13 است که در حال حاضر نازک‌ترین حاشیه‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی را دارد. شاید جای تعجب نباشد که سوراخ پانچ در مرکز باقی مانده است و شیائومی همچنان فناوری‌های دوربین زیر نمایشگر خود را به گوشی‌های هوشمند MIX محدود می‌کند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7985 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

ایستگاه چت دیجیتال طرحی از یکی دیگر از اعضای سری Redmi K60 که در حال حاضر به عنوان Redmi K60 Ultra شناخته می شود را به اشتراک گذاشته است. در حالی که جزئیات فنی در مورد دستگاه قبلاً ظاهر شده بود، طرح Digital Chat Station اولین بینش را در مورد ظاهر Redmi K60 Ultra ارائه می دهد. در ضمن، انتظار می‌رود شیائومی گوشی Redmi K60 Ultra را در خارج از چین با نام Xiaomi 13T Pro، نیمی از سری Xiaomi 13T، عرضه کند.

به همین ترتیب، طرح Digital Chat Station یک گوشی را نشان می‌دهد که در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است و منعکس‌کننده دیگر گوشی‌های هوشمند پیشرفته اخیر شیائومی است. اگرچه Xiaomi 13T Pro دارای محفظه دوربین بزرگتری خواهد بود. اگر طرح زیر دقیق باشد، شیائومی 13T Pro و Redmi K60 Ultra دارای دو لنز دوربین بزرگ در پشت خواهند بود، به علاوه آنچه ما تصور می کنیم یک دوربین کمکی عمق یا ماکرو در پشت است. در حال حاضر، شایعه شده است که Xiaomi 13T Pro دارای چیپست مدیاتک Dimensity 9200 Plus، نرخ تازه سازی 144 هرتز و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (Sony IMX800) است. اگر شیائومی از برنامه عرضه سال گذشته پیروی کند، Redmi K60 Ultra در اواخر سه ماهه سوم 2023 وارد بازار می شود، در حالی که شیائومی 13T Pro چند ماه بعد در سه ماهه چهارم 2023 معرفی می شود.