صفحه نمایش OLED قابل حمل ASUS ZenScreen در حال بررسی: کیفیت تصویر عالی و پوشش فضای رنگی

صفحه نمایش به سختی می تواند پیچ ​​بخورد، اما قاب پلاستیکی آن گاهی اوقات ممکن است ترک بخورد. حداکثر ضخامت کمی کمتر از 9 میلی متر است، اما این فقط برای یک سوم پایین صفحه نمایش اعمال می شود. در بالا حتی نازک تر است، ما حدود 5 میلی متر اندازه گیری کردیم.

بدنه 15.6 اینچی ZenScreen عمدتا از فلز ساخته شده است و تنها قاب نمایشگر مشکی آن از پلاستیک ساخته شده است. بنابراین، صفحه نمایش کاملاً پایدار است. اما هنوز سبک است – سازنده فقط 650 گرم را بیان می کند و این دقیقاً همان مقداری است که ترازوهای خودمان نشان می دهند. بنابراین، حتی از 780 گرم نسخه IPS نیز سبک تر است.

یک نخ سه پایه جدید در انتهای پایین تر و ضخیم تر یافت می شود – بسیار کاربردی! رابط رزوه ای مرکزی دوباره چند میلی متر از بدنه بیرون زده است.

رنگ نقره ای مایل به خاکستری است، لوگوی ایسوس با حروف بازتابنده در پشت نقش بسته است و سازنده در زیر نمایشگر جلویی نیز یادداشتی در نظر گرفته است.

اکنون فقط دکمه های کنترلی کوچک و باریک در لبه سمت چپ وجود دارد. “سوراخ” برای جایگاه ناپدید شده است. این عملکرد اکنون توسط یک محفظه مغناطیسی گنجانده شده است که می تواند به صورت پایه تا شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Portable-OLED-display-ASUS-ZenScreen-in-review-Excellent-picture-quality-and-color-space-coverage.673879.0.html