صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا ممکن است تیره تر از آنچه در ابتدا پیش بینی می شد باشد

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-S23-Ultra-display-could-be-dimmer-than-initially-anticipated.676933.0.html

همانطور که انتظار می رفت، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گوشی های هوشمند رده بالا، تعداد نشت های مربوط به Samsung Galaxy S23 به شدت افزایش یافته است. بسیاری از مشخصات کلیدی توسط وب‌سایت‌های بنچمارک و مقامات صدور گواهینامه مانند Geekbench/TENAA فاش شده‌اند. با این حال، به نظر می رسد اطلاعات متناقضی در مورد مشخصات صفحه نمایش آن وجود دارد.

فاش جدید از توییتر افشاگر احمد قویدر می گوید حداکثر روشنایی صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا به 1750 نیت می رسد. این به طور قابل توجهی کمتر از رقم 2200 نیت است که توسط یک نشت قبلی ذکر شده بود. هنوز از نظر فنی ممکن است تلفن هوشمند به این رقم برسد، اما ممکن است بتواند آن را تنها در درصدهای پایین APL (متوسط ​​سطح تصویر) به دست آورد. با این حال، تقریباً به طور قطع در برابر آیفون 14 پرو در کسب درخشان ترین صفحه نمایش در یک گوشی هوشمند، شکست خواهد خورد.

احمد اضافه می‌کند که علی‌رغم روشنایی به ظاهر مشابه Galaxy S22 Ultra، صفحه نمایش Galaxy S23 Ultra دید و دقت رنگ را در زیر نور مستقیم خورشید بهبود می‌بخشد. فاش کننده توییتر RGCloudS مداخله می کند، و بیان می کند که مواد OLED در هر دو پرچمدار متفاوت است و رقم 1750 نیت فقط برای روشنایی HDR 8 اعمال می شود، و به طور ضمنی اشاره می کند که این رقم می تواند با محتوای HDR10+ بالاتر باشد. از دیگر مشخصات صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا می توان به پنل 6.8 اینچی AMOLED 1440p با نرخ تازه سازی دینامیک 120 هرتز اشاره کرد.

آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1186 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

Samsung Galaxy S22 Ultra را در آمازون بخرید