شیشه محافظ گلکسی اس 23 اولترا فاش شده به اقدامات ناامیدکننده ی کاهش هزینه ی سنسور اثر انگشت سامسونگ اشاره می کند.

عکسی که ظاهراً شیشه محافظ سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را نشان می دهد، از طریق یک افشاگر شناخته شده به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. جهان یخی. علاوه بر فاش کردن چیزی که به نظر می‌رسد شکل کلی کمی صاف‌تر و خمیده‌تر است، که اغلب شایعه شده است که به گلکسی اس 23 اولترا می‌آید، به اندازه ناحیه حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر نیز اشاره کرد. و به نظر می رسد همان اندازه گلکسی اس 22 اولترا باشد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

واضح است که در مقایسه (در زیر ببینید) که ناحیه حسگر اثر انگشت Galaxy S23 Ultra تقریباً به اندازه Galaxy S22 Ultra است. کوالکام بیان می‌کند که مساحت واحد سنسور سونیک سه بعدی Gen 2 8×8 میلی‌متر یا 64 میلی‌متر مربع است. این بسیار کوچکتر از سونیک مکس سه بعدی اثر انگشت خوان، که در بسته بندی عظیم 20 در 30 میلی متر (600 میلی متر مربع) عرضه می شود و امنیت بیشتری را با “احراز هویت دو انگشتی همزمان” ارائه می دهد. این امکان وجود دارد که سامسونگ هرگز قصد استفاده از این دستگاه را برای گلکسی اس 23 اولترا نداشته باشد و شایعه اولیه دروغ بوده است، اما همچنین می توان تصور کرد که شرکت کره جنوبی به دنبال سودآوری هر چه بیشتر پرچمدار 2023 از طریق هزینه های حیله گرانه است. برش دادن.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2861 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

ممکن است با حسگر اثر انگشت گلکسی اس 23 اولترا پیشرفت نسلی نداشته باشد.  (منبع تصویر: Technizo Concept/Unsplash - ویرایش شده)
ممکن است پیشرفت نسلی با حسگر اثر انگشت گلکسی اس 23 اولترا وجود نداشته باشد. (منبع تصویر: Technizo Concept/Unsplash – ویرایش شده)