شیائومی 13 اولترا با دوربین پریسکوپی عرضه می شود که همه را شوکه می کند

به گفته افشاگر Kartikey Singh، شیائومی در حال برنامه ریزی تغییرات بزرگی برای گوشی هوشمند بعدی خود یعنی Ultra است که در حال حاضر مبهم باقی مانده است. با توجه به اینکه شیائومی Sony IMX989 را از Xiaomi 12S Ultra به Xiaomi 13 Pro می‌آورد، که مسلماً یکی از ویژگی‌های برجسته قبلی است، جای تعجب نیست که سینگ معتقد است با Xiaomi 13 Ultra دوباره به بهبود دوربین روی خواهد آورد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-13-Ultra-to-launch-with-periscope-camera-that-will-shock-everyone.676196.0.html

سینگ در این زمینه اطلاعات خاصی ارائه نکرده است، بنابراین باید دید شیائومی چه چیزی در آستین دارد. در همین حال، ایستگاه چت دیجیتال ادعا می‌کند که جزئیات فضای ذخیره‌سازی «M1»، نام رمز فرضی شیائومی 13 اولترا را به دست آورده است. گفته می شود، این دستگاه تا 16 گیگابایت رم LPDDR5X ارائه می دهد که شیائومی 13 پرو را تحت الشعاع قرار می دهد. به همین ترتیب، گفته می‌شود که Xiaomi 13 Ultra دارای حداکثر 1 ترابایت حافظه فلش UFS 4.0 است که دو برابر چیزی است که Xiaomi 13 Pro مدیریت می‌کند. همانطور که پیش می‌رود، انتظار می‌رود شیائومی در اوایل سال آینده از شیائومی 13 اولترا، احتمالاً در کنار معرفی جهانی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو، رونمایی کند.