شیائومی فاش می‌کند که کدام گوشی‌های هوشمند POCO به‌روزرسانی جدید MIUI 14 را دریافت خواهند کرد

تنها چند روز از تایید شیائومی می گذرد که کدام یک از دستگاه هایش واجد شرایط MIUI 14 در سطح جهانی هستند. به عنوان مرجع، زمان‌بندی عرضه‌های چینی و جهانی شیائومی متفاوت است، به طوری که MIUI 14 سال گذشته با ویژگی‌های متفاوت وارد بازار خانگی شد. این شرکت از آن زمان شروع به عرضه MIUI 14 در سطح جهانی برای برخی از دستگاه ها از جمله Mi 11i کرده است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-reveals-which-POCO-smartphones-will-receive-new-MIUI-14-update.698942.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7473 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

بر اساس تصویر زیر، سایر گوشی‌های هوشمند POCO حداکثر تا ماه آینده بر روی MIUI 13 باقی خواهند ماند. علاوه بر این، POCO M4 Pro، POCO M4 Pro 5G و POCO X4 Pro 5G قبل از دریافت MIUI 14 تا تابستان منتظر خواهند ماند. لطفاً توجه داشته باشید که شیائومی احتمالاً POCO X5 را به MIUI 14 به‌روزرسانی خواهد کرد و همچنین سایر تلفن‌های هوشمند POCO را که در آن قرار دارند، به‌روزرسانی خواهد کرد. در هند نمی فروشد لیست کامل عرضه MIUI 14 به شرح زیر است: