شایعه نویدبخش قیمت سونی اکسپریا 1 V ممکن است آنقدرها که در نگاه اول به نظر می رسد جذاب نباشد، اما شنیده ها درباره مشخصات جدید رد را تسکین می دهد.

نسخه ای از Sony Xperia 1 V قبلاً در یک ویدیوی مفهومی غیر رسمی ظاهر شده است.  (منبع تصویر: علم و دانش.)
نسخه ای از Sony Xperia 1 V قبلاً در یک ویدیوی مفهومی غیر رسمی ظاهر شده است. (منبع تصویر: علم و دانش.)
دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2883 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Promising-Sony-Xperia-1-V-price-rumor-may-not-be-as-appealing-as-it-seems-to-be-at-first-glance-but-new-specs-hearsay-offers-refutation-relief.676642.0.html

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

به عبارت دیگر، “بیشتر از همان” می تواند عبارت توصیفی کلیدی برای انتقال از Sony Xperia 1 IV به Xperia 1 V باشد، اگرچه نه تنها این بعید است، بلکه شایعات دیگر نیز این وضعیت بالقوه را رد کرده اند. برای شروع، نسخه 2023 Mark 5 Xperia 1 است انتظار می رود برای دریافت یک محفظه بخار به عنوان بخشی از سیستم خنک کننده آن (در حالی که ظاهرا Xperia 5 V چنین نخواهد شد). جالب‌تر این است که Sony Xperia 1 V می‌تواند طرفداران سخت‌افزاری حیاتی را دریافت کند تشکیل می دهد حافظه رم LPDDR5X و فضای ذخیره سازی UFS 4.0. نسخه قبلی دارای رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 است، بنابراین اگر درست باشد، این ارتقاء قطعی برای نسل بعدی Xperia 1 خواهد بود. LPDDR5X می تواند به 8533 مگابیت در ثانیه (LPDDR5: 6400 مگابیت در ثانیه) برسد در حالی که UFS 4.0 طبق گزارش ها می تواند عملکرد UFS 3.1 را دو برابر کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

با وجود اینکه یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار نیست، همیشه علاقه زیادی به سری Sony Xperia وجود دارد. چند شایعه دیگر در مورد گوشی هوشمند Xperia 1 2023 منتشر شده است که دو مورد از آنها ظاهراً بحث برانگیزترین شنیده ها را در تضاد دارند. به گفته یک منبع در Weibo (از طریق SumahoDigest، “هزینه های تولید” Xperia 1 V کاهش یافته است، احتمالاً با مشکلات ناشی از همه گیری COVID-19 این بار مشکل ساز نبود. این به نوبه خود می‌تواند منجر به ارزان‌تر شدن Sony Xperia 1 V نسبت به نسل‌های گران قیمت خود شود.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

البته، اگر این ادعا درست باشد، سونی ممکن است به هر حال صرفه جویی در تولید را به مصرف کننده منتقل نکند. Xperia 1 IV بیش از 68٪ گرانتر از Xperia 1 اول (قیمت راه اندازی بازار ایالات متحده) بود، در حالی که رقبایی مانند سامسونگ و اپل با افزایش قیمت های تکراری خود بسیار مشتری پسندتر بودند. تقریباً مثل این است که طرفداران Xperia انتظار دارند که نسل بعدی Xperia 1 به هر حال قیمت بالایی داشته باشد، و تا زمانی که سخت افزار و نرم افزار انتظارات را برآورده کنند، چندان بد نیست. اما همین منبع با نگرانی بیان می کند که “تکاملی که هزینه های تولید را افزایش دهد” وجود ندارد.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.