شایعه جدید اپل آیفون 15 پرو مکس به نوسازی قابل توجه نمایشگر اشاره دارد

چند هفته پیش، ویدیوی کوتاهی که پنل‌های شیشه‌ای جلوی سری آیفون 15 را نشان می‌داد در Bilibili، یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری ویدیوی چینی، منتشر شد. در حالی که این کلیپ نشان می داد که مدل های پرو امسال حاشیه های نازک تری نسبت به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دارند، هیچ اندازه گیری ارائه نکرد. مطابق با @UniverseIce، آیفون 15 پرو مکس حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به آیفون 15 پرو خواهد داشت، دقیقاً مانند آیفون 13 مینی حاشیه‌های کوچک‌تری نسبت به برادران آیفون 13 خود داشت.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7558 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

علاوه بر این، افشاکننده اضافه می‌کند که آیفون 15 پرو مکس حتی رکورد باریک‌ترین حاشیه‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند تولید انبوه به ثبت خواهد رساند. نوشتن در توییتر، @UniverseIce ادعا می کند که حاشیه های کناری آیفون 15 پرو مکس 1.55 میلی متر است که 28.6 درصد باریک تر از مدل قبلی خود است. برای زمینه، شیائومی 13 با 1.61 میلی‌متر رکورددار کنونی است و سامسونگ گلکسی اس 23 با ضخامت 1.95 میلی‌متر نزدیک‌تر است. رندرهای CAD فاش شده بر تغییر آیفون 14 پرو مکس به آیفون 15 پرو مکس نیز تاکید می کنند، همانطور که تصویر بالا نشان می دهد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Apple-iPhone-15-Pro-Max-rumour-points-to-noticeable-display-modernisation.701856.0.html

همچنین شایان ذکر است که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس دارای لبه‌های کمی خمیده هستند که می‌تواند حتی حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به اندازه‌گیری‌ها ایجاد کند. آیفون 15 پرو مکس برخلاف مدل‌های مبتنی بر اندروید خود مانند شیائومی 13، حاشیه‌های یکنواختی را نیز ارائه می‌کند. در حال حاضر، انتظار می‌رود اپل سری آیفون 15 را در ماه سپتامبر عرضه کند، اگرچه ممکن است بیشتر تغییرات عمده را برای مدل‌های پرو رزرو کند. Apple A17 Bionic و دکمه های حالت جامد، از جمله تغییرات دیگر.