شارژر Anker 735 Nano II GaN در آمازون 28 درصد کاهش یافت


با تخفیف زیاد، شارژر سریع Anker 735 USB-C GaN با 65 وات به 43 دلار آمریکا می رسد (تصویر: Anker)
با تخفیف زیاد، شارژر سریع Anker 735 USB-C GaN با 65 وات به 43 دلار آمریکا می رسد (تصویر: Anker)

شارژر بسیار قابل حمل اما بسیار سریع 65 واتی GaN Anker می تواند تا سه دستگاه سازگار مانند تلفن هوشمند، تبلت و لپ تاپ با USB-C Power Delivery را به طور همزمان شارژ کند. بنابراین، علاقه مندان به فناوری با چندین گجت پرقدرت ممکن است به ویژه به معامله فعلی Anker 735 علاقه مند شوند.

برای مسافران مکرر، یک شارژر USB-C قابل اعتماد که می تواند به طور ایده آل انواع مختلف دستگاه ها را با برق تامین کند، یک الزام واقعی است. شرکت چینی Anker شاید یکی از شناخته شده ترین برندها در این بخش خاص از بازار باشد و به لطف معامله قابل توجه در آمازون، Anker 735 Nano II محبوب اکنون با تخفیف قابل توجهی در دسترس است.

به‌طور دقیق‌تر، خرده‌فروش آنلاین پیشرو از سیاتل در حال حاضر شارژر Anker 735 Nano II را که بر اساس فناوری کارآمد GaN ساخته شده و دارای دو پورت USB-C و یک پورت USB-A است، با قیمت پایین 43 دلار آمریکا به فروش می‌رساند. حمل و نقل رایگان. به گفته Camelcamelcamel’s ردیاب قیمت، این معامله یکی از بهترین قیمت ها را برای این شارژر سریع 65 واتی ارائه می دهد و به پایین ترین قیمت Anker 735 تا کنون نزدیک است.

هنگامی که به یک دستگاه USB-C متصل می شود، این شارژر GaN می تواند از 65 وات شارژ کامل خود استفاده کند و به گفته سازنده، می تواند لپ تاپی مانند Apple MacBook Pro 14 را از 0 تا 50 درصد تنها در 35 دقیقه شارژ کند. هنگامی که از هر سه پورت USB استفاده می شود، 65 وات بر این اساس تقسیم می شود، تا 40 وات به اولین پورت USB-C شارژر و حداکثر 12 وات به هر یک از درگاه های باقی مانده می رسد. با وجود این اعداد قابل احترام، Anker 735 Nano II بسیار جمع و جور است و ابعاد 1.5 در 1.15 در 2.6 اینچ آن را به یک همراه کامل در سفر تبدیل کرده است.

شارژر سریع Anker 735 USB-C را با قیمت 43 دلار آمریکا در آمازون بخرید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Anker-735-Nano-II-GaN-charger-marked-down-by-28-on-Amazon.684429.0.html