شارژر بی سیم ESR HaloLock MagSafe-ready دارای سازگاری با سری آیفون 14 و طراحی بهبود یافته است.


ESR سیستم HaloLock داخلی خود را مانند MagSafe تبلیغ می کند، اما بهتر است. برای این منظور، OEM ادعا می کند که آخرین نسخه شارژر بی سیم اپل می تواند باتری کامل را به دستگاه هایی مانند دستگاه های سری جدید آیفون 14 بازگرداند.30 دقیقه سریعتر از سایر شارژرهای MagSafe“، به لطف مکانیزم خنک کننده پیشرفته.

جدید HaloLock nini شارژر بی سیم همچنین به لطف کابل نایلونی بافته شده جدید، از استحکام بیشتری نسبت به رقبای خود پشتیبانی می کند.آزمایش شده تا بعد از بیش از 6000 خم شدن، مانند نو باقی بماند و کار کند“.

این ارتقاء همراه با “قدرتمندوزن آهنرباها تا 1200 گرم است: به طور بالقوه برای کسانی که دوست دارند 14 Pro Max خود را در حالی که از ویژگی های MagSafe نسل سوم آن استفاده می کنند به کابل آویزان کنند، ایده آل است.

با توجه به این نکته، ESR اکنون HaloLock را نیز ارائه می دهد حلقه جهانی MagSafe 360یک آداپتور جدید، نازک و چسبنده برای کسانی که می خواهند کیف فعلی خود را MagSafe بسازند یا به طور کلی آن را به سازگاری شارژ بی سیم تبدیل کنند.

همراه با راهنماهای پلاستیکی برای اطمینان از همراستایی دقیق با سیم پیچ های داخلی چندین نسل از آیفون ها، از سری X تا سری 14، و همچنین مدل های منتخب از خطوط سامسونگ گلکسی S10، S20، S21 و S22 ارائه می شود.

علاوه بر این، برخلاف راه‌حل‌های جایگزین اپل، به جای سفید، در رنگ‌های مشکی، آبی یا سبز عرضه می‌شود.

آنها در کنار Cyber ​​Armor Tough و Orbit Hybrid جدید راه اندازی شده اند موارد برای AirPods Pro 2، که از HaloLock نیز پشتیبانی می‌کند تا این امکان را فراهم کند که قاب خود هدفون‌های ANC به صورت بی‌سیم مستقیماً از طریق آنها شارژ شود و در عین حال از آن در برابر سقوط و ضربه محافظت می‌کند.

ESR همه این لوازم جانبی جدید را از طریق آمازون اعلام کرده است، اما هنوز قیمت همه آنها را اعلام نکرده است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/ESR-HaloLock-MagSafe-ready-wireless-charger-has-iPhone-14-series-compatibility-and-an-improved-design.682762.0.html