سیستم صوتی Bose برای Volvo EX90 با SurroundStage و BassSync معرفی شد


فضای داخلی جدید EX90 با تنظیم Bose.  (منبع: Bose)
فضای داخلی جدید EX90 با تنظیم Bose. (منبع: Bose)

Bose فاش کرده است که اکنون یک شریک صوتی برای سیستم‌های داخل خودروی ولوو است که با EX90 جدید شروع می‌شود. بنابراین، خودروی تمام الکتریکی جدید با یک آرایه چند بلندگوی مارک دار عرضه می‌شود که برای طراحی خودروی اسپرت (SUV) آن بهینه شده است. این امتیاز برای ایجاد یک جلوه صدای فراگیر است که به هر صندلی با فناوری باس “دقیق” و میرایی صدا کمک می کند.

این ولوو EX90 به‌عنوان یک آپشن تمام برقی آتی و پرچم‌دار در خودروهای سبک خانوادگی معرفی شده است، هرچند که به همان اندازه که راحت و شیک است، با تکنولوژی بالا و بالقوه متصل است. برای این منظور، بریدگی‌های بلندگو که با فضای داخلی آن ترکیب می‌شوند، به تازگی با همکاری Bose ساخته شده‌اند.

این برند معروف صدای مصرف کننده با ولوو برای تنظیم این صدا شریک شده است 14 بلندگو در سراسر EX90 به عنوان یک سیستم کامل به جای یک به یک با استفاده از نرم افزار جدید Bose Perceptual Sound Rendering (PSR) یافت می شود.

شرکا ادعا کردن که این راه‌حل جدید به مهندسان صوتی آنها آزادی بیشتری می‌دهد تا هر موقعیت صندلی EX90 را با صدایی با هدایت بهینه هدف قرار دهند.

برای این منظور، ولوو و بوز مطمئن هستند که راننده و سرنشینان خودروی الکترونیکی جدید از صدای SurroundStage باعملکرد دقیق تر در فرکانس پایین” با تشکر از BassSync فن آوری و کاهش نویز ناخواسته پس زمینه با AudioPilot 3.

اطلاعات بیشتر در مورد EX90 و پیکربندی‌هایی که با سیستم‌های صوتی با برند Bose ارائه می‌شوند، نزدیک‌تر به انتشار پاییز 2023 e-SUV ارائه خواهد شد.

یک سیستم بلندگوی استریو 270 واتی 6-1/2 اینچی با مولفه صوتی خودروی ممتاز JBL GTO609C را روشن کنید آمازون

EX90.  (منبع: ولوو)
EX90. (منبع: ولوو)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Bose-Sound-System-for-the-Volvo-EX90-with-SurroundStage-and-BassSync-announced.675978.0.html