سونی “ZV-E1” تا پایان مارس 2023 به عنوان دوربین جدید وبلاگ نویسی عرضه خواهد شد


سونی بوده است گفت به قبل از عرضه سه ماهه اول سال 2023 دوربین های جدیدی برای معرفی دارند و اکنون به نظر می رسد که ZV-E1 حداقل یکی از آنها باشد.

همانطور که از نام آن پیداست، در حال حاضر در حال انجام است صورت حساب به عنوان یک دوربین جدید برای سازندگان محتوا با لنز E-mount. با این حال، ممکن است مزایایی نسبت به مدل قبلی E10 خود نیز داشته باشد. به عنوان مثال، به لطف تغییرات اساسی در طراحی از ZV-1F، انتظار می‌رود که حسگر مشابه با درجه برتر a7s III را در خود جای دهد و ممکن است بیشتر شبیه آن باشد (با «برخی عناصر FX3»).

برای مثال، اکنون به‌عنوان یک دکمه منوی جدید در بالا نشان داده می‌شود، در حالی که دکمه حالت عکس/فیلم/S&Q آن به یک لغزنده تبدیل شده است. در داخل، اعتقاد بر این است که “ZV-E1” هوش مصنوعی جدید را از a7r V و همچنین نسخه بهبودیافته‌ای از فوکوس خودکار (AF) این واحد بدون آینه جدید انتخاب کرده است. با وجود این نقاط فروش بالقوه، شایعه شده است که دوربین آینده نیز تمایل به گرم شدن بیش از حد دارد.

در مجموع، به نظر می رسد که این “ZV جدید” به عنوان یک برداشت بالقوه برتر از “دوربین vlogging سونی” طراحی شده است، هرچند ممکن است به خاطر ویژگی های بیشتر، لبه قابل حمل نسل های قبلی خود را به خطر بیندازد. حتی گفته می شود که در این مرحله چسبندگی ضخیم تری نسبت به ZV-1 دارد. ممکن است این شانس را داشته باشیم که در مورد شایعه آن مطمئن شویم 29 مارس 2023 شروع کردن – آغاز – اولین.

یک ZV-1 در آمازون بخرید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-ZV-E1-tipped-to-launch-as-new-vlogging-camera-by-end-of-March-2023.702118.0.html