سونی به طور دائم Final Fantasy VII Remake، Final Fantasy XVI و دو بازی دیگر را به Xbox مسدود می کند، مایکروسافت سه بازی Bethesda را انحصاری Xbox و PC می سازد.

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت به ارزش 68.7 میلیارد دلار با رگولاتوری روبه‌رو نمی‌شود، زیرا غول ردموند مجبور است به کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) و CMA (سازمان رقابت و بازارهای بریتانیا) در مورد نیاز به معامله پاسخ دهد. عبور کنید در ماه اکتبر، مایکروسافت تایید کرد به CMA انگلستان که سونی به‌عنوان بخشی از آن، قراردادهای حذف دائمی Xbox را برای چندین عنوان در پلی‌استیشن تنظیم کرده است.

سونی علاوه بر داشتن محتوای کاملاً انحصاری، با ناشران شخص ثالث نیز هماهنگی هایی را انجام داده است که مستلزم «حذف» ایکس باکس از مجموعه پلتفرم هایی است که این ناشران می توانند بازی های خود را در آنها توزیع کنند. برخی از نمونه‌های برجسته این قراردادها عبارتند از Final Fantasy VII Remake (Square Enix)، Bloodborne (From Software)، Final Fantasy XVI آینده (Square Enix) و Silent Hill 2 Remastered اخیراً اعلام شده (تیم Bloober).

با وجود اینکه یک زیست‌شناس سلولی و مولکولی آموزش دیده‌ام، از زمانی که اولین رایانه شخصی خود را در سال 1998 دریافت کردم، از سنین جوانی به سمت رایانه‌ها گرایش پیدا کرده‌ام. اشتیاق من به فناوری با گذشت زمان به طور تصاعدی رشد کرد، و این تجربه‌ای باورنکردنی بوده است. یک منبع بسیار مورد درخواست برای مشاوره فنی و عیب یابی در بین خانواده و دوستان برای پیوستن به Notebookcheck در سال 2017 به عنوان یک روزنامه نگار حرفه ای فناوری. اکنون، من یک سردبیر اصلی در Notebookcheck هستم که اخبار و بررسی‌هایی را پوشش می‌دهد که طیف وسیعی از چشم‌انداز فناوری را برای مخاطبان هندی و جهانی پوشش می‌دهد. وقتی دنبال داستان بزرگ بعدی نمی‌گردم یا اندازه‌گیری‌های پیچیده‌ای را برای بررسی انجام نمی‌دهم، می‌توانید متوجه شوید که در حال رهایی از یک مطالعه خوب، گوش دادن به موسیقی روح‌انگیز یا امتحان کردن یک بازی جدید هستم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-permanently-blocks-Final-Fantasy-VII-Remake-Final-Fantasy-XVI-and-two-other-games-from-coming-to-Xbox-Microsoft-makes-three-Bethesda-games-Xbox-and-PC-exclusive.676457.0.html

Xbox Series X را در آمازون بخرید