سونی افزایش تولید پلی‌استیشن 5 را تایید کرد زیرا بازی‌های جدید 2023 را با تبلیغات اکشن «Live from PS5» تیز می‌کند.


سونی در یک پست وبلاگی در جشن راه اندازی سری تبلیغات جدید خود “Live from PS5” تأیید کرد که کمبود سهام پلی استیشن 5 که طرفداران از زمان عرضه کنسول با آن مواجه شده اند، امسال برطرف خواهد شد. “اگر به دنبال خرید یک کنسول PS5 هستید، اکنون باید زمان بسیار آسانی برای پیدا کردن آن در خرده فروشان در سراسر جهان داشته باشید.سونی ضمن تشکر از شکیبایی بازیکنان، ادعا کرد.

همچنین به طرفدارانی در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند یا بلژیک که می‌خواهند کنسول، بازی یا لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 بخرند، یادآوری می‌کند که مستقیماً به سراغ نسخه محلی بروند. پلی استیشن دایرکت وب سایت و از آنجا خرید کنید. در آخرین تلاش، کنسول‌های PS5 هنوز در برخی از این مکان‌ها موجود نبودند، اما امیدواریم که این وضعیت حل شود زیرا افزایش تعداد تولید از طریق زنجیره تامین و تدارکات سونی راه پیدا می‌کند.

پست وبلاگ در واقع به راه اندازی ولگردی بازاریابی “Live from PS5” اختصاص داشت که صحنه های اکشن زنده از بازی های آینده پلی استیشن 5 مانند Spider-Man 2 یا نسخه های اخیر God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 را به نمایش می گذارد. حتی برخی ادعا می کنند که یک را گرفته اند نگاهی اجمالی به دنباله Uncharted 5 با وجود ناتی داگ نیل دراکمن همین هفته گذشته گفت که آنها در حال حاضر با فرنچایز تمام شده اند:

فراتر از آن، می‌دانم که افراد زیادی در مورد The Last of Us Part 3 و اینکه آیا این یک چیز خواهد بود یا خیر، تعجب می‌کنند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در Naughty Dog ما بسیار ممتازیم که ناشر ما سونی است – به این معنی که سونی بودجه بازی‌های ما را تامین می‌کند، از ما پشتیبانی می‌کند و ما متعلق به سونی هستیم. آنها در هر مرحله از ما برای دنبال کردن علایقمان حمایت کرده اند – به این معنی که فقط به دلیل موفقیت آمیز بودن چیزی، مردم فکر می کنند این همه فشار وجود دارد و ما باید دنباله ای بسازیم. اینطور نیست. برای ما، Uncharted فوق‌العاده موفق بود – Uncharted 4 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ما بود – و می‌توانیم آخرین ضربه‌اش را روی آن داستان بگذاریم و بگوییم که کارمان تمام شده است. ما در حال حرکت هستیم.

سونی همچنین تکرار می‌کند که سال 2023 سال شگفت‌انگیزی برای نسخه‌های جدید PS5 خواهد بود و به Assassin’s Creed Mirage، Final Fantasy XVI، Hogwarts Legacy، Marvel’s Spider-Man 2، Resident Evil 4: Remake و Street Fighter 6، به‌علاوه الحاقات جدید اشاره می‌کند. Destiny 2: Lightfall و Horizon Forbidden West: Burning Shores. این موضوع به بیش از 30 نسخه پلی استیشن VR2 اشاره نمی کند که دومین نسل هدست واقعیت مجازی سونی در تاریخ 22 فوریه عرضه خواهد شد.

باندل PlayStation 5 Horizon Forbidden West را در آمازون دریافت کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-confirms-PlayStation-5-production-increase-as-it-teases-new-2023-games-with-Live-from-PS5-action-ad.688253.0.html