سری Vivo X90 رسماً در اواخر نوامبر 2022 پشتیبانی شد تا طرفداران گوشی های هوشمند را فراتر از تصور شگفت زده کند


Vivo اکنون تعداد زیادی از افشاگری‌ها را تأیید کرده است که به عرضه قریب‌الوقوع دستگاه‌های تلفن همراه جدید سری X90 اشاره می‌کند، که همانطور که OEM اکنون به طور رسمی اشاره می‌کند، ممکن است حداقل به اندازه مدل‌های قبلی X80 خود پرمیوم باشد، با یک دستگاه به‌روز شده و حتی دقیق‌تر. ، طراحی دوربین محور قوز برای پانل های عقب آنها.

گمان می‌رود دستگاه‌هایی که با این طراحی ارتقا یافته عرضه می‌شوند، از یک مدل Pro Plus احیا شده (یا Pro+) علاوه بر یک Pro و یک X90 سطح پایه تشکیل شده‌اند. با توجه به نکات جدید ایشان آگاروال منتشر شده است توسط PriceBaba، روکش چرمی قرمز تازه تأیید شده آنها، همانطور که ممکن است تصور کنید، منحصر به مدل جدید برتر نیست.x

برعکس، رنگ آبی شبیه X Note نیز به تازگی آشکار شده است توسط Vivo گزارش شده است که فقط در وانیلی X90 موجود است. از سوی دیگر، Pro و Pro Plus ممکن است جایگزین های قرمز و مشکی را با مدل پایه به اشتراک بگذارند.

به طور مشابه، اکنون X90 دارای هر دو SKU رم 8 و 12 گیگابایتی است که به ترتیب با 128-256 گیگابایت و 256-512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شوند. Pro ممکن است همان را داشته باشد، به جز SKU 8/128 گیگابایت، در حالی که Pro+ فقط تنظیمات رم 12 گیگابایتی خواهد داشت.

در نهایت، صفحه نمایش AMOLED QHD+ E6 مدل رده بالا اکنون در دسترس است 6.78 اینچ در طول مورب و دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است. با توجه به رکورد اخیر سری X، سایر نسخه ها ممکن است صفحه نمایش هایی با اندازه مشابه داشته باشند. با این حال، اکنون انتظار می رود رزولوشن مورد بحث در مورد X90 به 1.5K کاهش یابد.

علیرغم تمام این جزئیات جدید، Vivo ممکن است ترجیح دهد تا زمانی که به آن رسیده است، مقاومت کند 22 نوامبر 2022 رویدادی برای نشان دادن مقدار SKU از “شگفت آور فراتر از تصور“سری X90 ممکن است هزینه داشته باشد.

Google Pixel 7 Pro را روشن بخرید آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Vivo-X90-series-officially-backed-to-surprise-smartphone-fans-beyond-imagination-in-late-November-2022.668363.0.html