سری Redmi K60: شیائومی جزئیات بیشتری را با گزینه‌های SoC تأیید می‌کند تا شامل اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8+ نسل 1 باشد.

برای اولین بار، سری Redmi K60 با سه گزینه از SoCها وارد می شوند: MediaTek Dimensity 8200، Snapdragon 8+ Gen 1 و Snapdragon 8 Gen 2. Redmi K60E تایید شده است که از Dimensity 8200 قدرت می گیرد، بنابراین احتمالاً Snapdragon 8+ Gen 1 خانه خود را در Redmi K60 پیدا می کند و Redmi K60 Pro از Snapdragon 8 Gen 2 جدید استفاده می کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.

سری Redmi K60 اولین نمایش بزرگ خود را در 27 دسامبر در چین انجام خواهد داد. با این حال، شیائومی قبلاً تعدادی از جزئیات تلفن ها را از طریق صفحه Weibo خود و همچنین به اشتراک گذاری چندین تصویر از Redmi K60 Pro به طور معمول تأیید کرده است.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Redmi-K60-series-Xiaomi-confirms-more-details-with-SoC-options-to-include-the-Snapdragon-8-Gen-2-and-Snapdragon-8-Gen-1.676918.0.html

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین