سری Realme 10 Pro با جدیدترین سیستم عامل مبتنی بر اندروید 13 به صورت جهانی عرضه خواهد شد


10 پرو و ​​10 پرو پلاس اولین گوشی‌های هوشمند ریلمی هستند که با اندروید 13 در چین عرضه می‌شوند. در حال حاضر، مدهاو شیث نشان داد که این رابط کاربری جدید و نسل چهارم با نسخه بین المللی هر دستگاه نیز عرضه می شود.

با توجه به نام جدید خود، رئیس تجارت بین‌الملل این برند اعلام کرده است که به‌روزرسانی جهانی آتی Realme UI روی 4 حوزه مهم تمرکز خواهد کرد:طراحی، تعامل، سیالیت و امنیت“. اولین مورد منجر به ارتقاء سیستم عامل برای تقسیم به “کارت هادر سراسر سیستم و رابط کاربری آن، که ممکن است سازمان خود را بر اساس انواع اطلاعات بهبود بخشد.

اثر متقابل“همچنین تبلیغ می شود که تبدیل شود”سرگرم کننده“در نسخه جهانی Realme UI 4.0، با اضافه شدن “هوشمندانهحالت‌های نمایش همیشه روشن که ممکن است امکان پشتیبانی از کنترل‌های رسانه به صورت تمام رنگی روی صفحه را همیشه فراهم کند.

در پوشش 2 اینچ باقی ماندهمناطقRealme به برخی از ویژگی‌های جدید مرتبط با اندروید 13 که در برندهای سیستم خود OnePlus و OPPO نیز دیده می‌شود، ملحق شده است. این ویژگی‌ها شامل موتور محاسباتی پویا است که در OxygenOS 13 نیز معرفی شد و برای بهبود عملکرد بین‌المللی 10 Pro یا Pro+ پشتیبانی می‌شود. تا 10 درصد و عمر باتری در حین استفاده از یک برنامه بازی تا 4.7 درصد.

با توجه به این نکته، طرفداران Realme همچنین ممکن است از پورت Private Safe و Auto Pixelate ColorOS 13 به Realme UI 4.0 استقبال کنند. ارتقای اصلی سیستم عامل جدید باید در تاریخ 8 دسامبر 2022 به طور کامل رونمایی شود.

خرید Realme 9 Pro+ در Amazon.in




منبع: https://www.notebookcheck.net/Realme-10-series-will-launch-globally-with-the-latest-OS-based-on-Android-13.673092.0.html