سری Honor 80 رسماً در جریان رویداد Magic Vs در نوامبر 2022 عرضه خواهد شد.


آنر اکنون دارد تایید شده که رویداد معرفی Magic Vs همچنین برای رونمایی از جانشینان گوشی های هوشمند سطح متوسط ​​فعلی خود، سری 70، خدمت می کند. OEM همچنین اکنون جلو رفته است و نشان داده است که این دستگاه ها (که در حال حاضر تصور می شود از 80، 80 Pro و 80 Pro+ تشکیل شده باشند) قبل از عرضه خود چگونه به نظر می رسند.

تیزرهای به‌دست‌آمده ممکن است طرفداران فناوری تلفن همراه را به وسط تقسیم کند، زیرا آنر آشکارا بلافاصله پس از اپل به آب‌های جزیره دینامیک شنا کرد و با دوربین سلفی جدید صفحه‌نمایش سری 80 با حفره پانچ به شکل قرص در مرکز قرار گرفت. آیا این ویژگی بر ساخت دستگاه‌ها تأثیر می‌گذارد یا خیر MagicOS یا نه، باید دید.

از طرف دیگر، 80 و خواهر و برادرهای احتمالی آن ممکن است برخی از تماشاگران را ناامید کنند زیرا برآمدگی دوربین دو لوله عقب همه جا در نسلی دیگر ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر، آنر این بار با هنرمند معاصر تیمی ییپ در زیبایی شناسی خود همکاری کرده است.

این طراح مقیم هنگ کنگ برخی پیشنهادات قابل بحث را ارائه کرده است که بهترین آنها شامل تبدیل محفظه دوربین عینک مانند به شکل 8 (یا نماد بی نهایت، بسته به دیدگاه شما) با استفاده از لهجه فلزی است.

بقیه قسمت‌های پنل پشتی نیز اکنون با پوشش شیشه‌ای ساخته شده است تا یک الگوی بالقوه جذاب‌تر را در حداقل ۱ رنگ آبی کم‌رنگ تمیز نشان دهد.

با این وجود، آخرین اعلامیه Honor همچنین ممکن است آخرین میخ در تابوت نسخه رده بالای آنر 80 باشد که احتمال تبدیل شدن به گوشی هوشمند دوربین 200 مگاپیکسلی افتتاحیه OEM را دارد: اگر اینطور بود، چرا آنها را در زمان معرفی یک گوشی برتر تبدیل به یک فکر بعدی کنیم. فبلت نهایی با طراحی تاشو ارتقا یافته؟

آنر 50: اکنون در آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Honor-80-series-officially-slated-to-launch-during-the-Magic-Vs-event-in-November-2022.668378.0.html